Türkiye Bosna hersek

in #steempress5 years ago

Nihat kahveci, Tuncay şanlı, Tugay kerimoğlu, Hasan şaş, Ümit davala, Bülent korkmaz ve daha niceleri, bu isimler milli takımı milli takım yapan o ruhu dönemin 70 milyonuna aktarabilen güzel hakkaniyetli adam gibi futbolculardı. Bu akşam milli maçımız var eskiden olsa öncesinde bir heyecan bir mutluluk - sevinç karışımı duygular sarardı ruhumu fakat şimdi öyle ki milli maç olduğunu maçın başlamasına bir kaç saat kala sosyal medyada rast gele dolaşırken şans eseri öğreniyorum. Bunun suçlusu bizler değiliz elbetteki ben faturayı kendi içimde dönemin ruhsuz futbolcularına başarısız teknik heyetine ve bir o kadar kötü olan federasyona kesiyorum. Ne olursa olsun maç akşam 20:30 da trt1 ekranlarında olacak izlemek isteyecek olanların bilgisi olsun.




Posted from my blog with SteemPress : http://kalvasblog.net/turkiye-bosna-hersek/

Sort:  

Vallahi ben de sizden öğrendim şimdi. 2002'de Brezilya maçını okulda izletmişlerdi derse ara verip. Sabahın köründe maçlar olurdu kaçırmazdım. Nereden nereye.

haha hemen hemen aynı jenerasyonuz sanırım bende orta okuldaydım alex brezilya milli takımında oynuyordu güzel mücadele etmiştik ama 1-0 yenilmiştik :)

Ne Kostarika ne de Çin, ne de sambacı Brezilya diye bir reklam çıkıyordu ya güzel günlerdi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71