Lish Vlog - Inceputurile Rapului Romanesc

in #steemromania6 years ago


O introducere in rapul autohton, incepem cu niste cultura generala si dupa aia intram in cultura specifica si relevanta :)


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Boooon! Mamă îmi place vocea blană!!!! @thegreywidow îmi zicea să te duci și pe yt dacă nu ești deja. Femeia consumă vlog și-mi zicea că esti ok. Keep on man!

Am probleme cu consistenta, dar asta e planul. Vlog si podcast in urmatoarea perioada, doar ca ma duc spre tehnologie si sociologie, gen :)

de ce sa se duca pe yt? mai bine sa fie doar pe Dtube, sa fie exclusiv, sa aduca lumea aici ! :-)

Foarte, foarte misto!

Avea Nimeni Altu', un rapper care imi place mie, un vers dragut:
"Pentru ca diamantele scumpe se gasesc doar in noroi
Si de asta muzica noastra e underground pentru voi"

Desi rap-ul e plin de ura, sexism si violenta complet gratuite. Mai sunt cativa rapperi care merita urmariti si intelesi. Eu in liceu nu am studiat operele predate la Limba Romana, am studiat operela asta rap :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63966.64
ETH 3055.32
USDT 1.00
SBD 3.87