True Life Story: Illustrasie / beskrywing oor @xpilar digitale kunsontwerp

in #story5 years ago

Geagte Steemians,

Mia kyk na hierdie foto vanuit my eie perspektief, ek wil dit verwoord aan 'n verhaal van Lovers wat 'n mens sy lewe in die gewone ongeluk verloor.

Hierdie twee liefhebbers het mekaar baie lief. In die eerste plek was die man so normaal en normaal om 'n vrou te wooer deur sy innerlike gevoel teenoor hierdie vrou uit te druk. Die dame het daarop aangedring dat hy nie seergemaak moet word as gevolg van haar vorige ondervinding nie.

Die man sal nie haar spasie gee nie, hy hou aan om te druk om haar hart te wen. Hierdie dame het nog steeds daarop aangedring dat sy nie belangstel in enige verhouding nie. Dit het die ou sleg. Hy het ongelukkig huis toe gegaan. Hy het die hele dag baie sleg gevoel .

Jare later het hierdie dame begin om die man se benadering te oorweeg, het sy ook vir hierdie man begin voel, maar ongelukkig het die man saam met 'n ander vrou (verhouding) beweeg toe die vrou dit hoor, het sy sleg gevoel, haar hardkoppigheid geblameer vir verwerp die man, want hulle gaan verby, haar gevoelens bly ernstig, al was die man al by iemand.

Nog 'n man het gekom om dieselfde vrou te wooie, sy het nie aandag geskenk nie, want haar volle gevoel is net vir hierdie man, die hart weet waar dit behoort, hierdie man het die hele hart van hierdie man beset, 'n paar maande later, die man en sy nuwe vriendin het gebreek as gevolg van misverstand, dit laat die man terugkeer na sy eerste indrukke, hy het haar by die huis ontmoet. Hy het gesê die vrou het gekom om te kyk of sy uit die land verhuis, die man het begin huil, maar hierdie vrou het 'n nota vir hierdie man gelaat. soos hieronder geskryf.

Trane van bloed val uit my gebroke hart.
Ek het nooit gedink ons ​​sal uitmekaar wees nie.

Toe jy my vertel het, het jy my lief, ek het gedink jy het vir ewig gesê.
Nou dat jy weg is, weet ek dat jy nooit "nooit" bedoel het nie.

Om te sê jy is lief vir my met daardie blik in jou oog,
En dit was 'n verkoue leuen, as ek die saad van jou lewe in my hart grootword, was jy nie waar om te gevind word nie.

Terwyl ek hier aan jou dink,
My gesig is nat met trane wat verby is.

Ek moes lank gelede vir jou gesê het, maar nou het ek jou so baie onbeheerbaar liefgehad.

Ek weet hulle sê die liefde is blind, maar ek het jou net in gedagte gehad. Ek moes jou aanvanklik aanvaar het. Ek het jou gevoelens binne en buite gegroei, maar ongelukkig is jy nooit hier nie.

Sy seer is so diep, dit sny soos 'n mes,
Maar wonde is tot vandag toe onverhoor wanneer ek jou moet sê: "Ek is lief vir jou"

Die man het teruggekeer huis toe met hartseer, hartseer en huil, ongelukkig was dit die tweede dag se verslag dat dit die planne het, het die lewens van baie geëis wat hierdie vrou ook 'n slagoffer van die dood was. Baie moeilik om hierdie man te weerstaan Hy het beplan om selfmoord te pleeg, maar gelukkig vir hom het twee ouens hom gevang waar hy sy eie lewe moes neem.

Image; @xpilar digitale kuns ontwerp, jy is lief vir digitale kuns? oorweeg die besoek van @ xpilar blog om 'n goeie digitale ontwerp te sien.

Dankie dat jy by my pos gestop het.

IMG_20181006_103127_915.JPG



Logo team nigeria @davidad.jpg

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Thanks

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71