King (Part-51)

in #story6 years ago

received_373842066434361.jpeg

Brojeswar dekhil, Hell brojeswar joka chikachille, se ei ole hänen äänensä. Mutta hän voi kuulostaa. On hyvin selvää, että naiset kahiteshe ääni. Näyttää siltä, että harcola jumalatar choudhurani, mayabini-ei niinkään taikuutta jaile nainen dahaity? Hän julkisesti kysyi, "Onko tämä kahitechilam hänestä?"

Hän sanoi, hän shuite sinua. Ranite tarvitset sitä? "

BRaw. Kuka sinä olet?
Kaunis Sinun Munib.

BRaw. Minun Munib?
Kaunis Tiedätkö, tämä on vain kova kana Bling kiniachi?
BRaw. Se on totta. Mitä haluat olla siunattu?
Kaunis Siunauksia?
BRaw. Nainen on hyväksi. Sadhacake on siunaus samalla tavalla-leski ei voi toisin. Putrapatike-

Kaunis Siunaa minua "Shiga GIR Moreau".

BRaw. Hän on siunattu en ketään-sinä parmayu houque SATA tai kolme vuotta.

Kaunis Olen kaksikymmentäviisi vuotta vanha. Olet randhibe minun riisiä atattar vuotta?
BRaw. Eräänä päivänä ranghi. En voi syödä atattar vuotta randhib.
Kaunis Mutta istu alas-Tiedätkö miten randhite, kiitos.

Brojeswar sitten Bosil siitä herkkä matto. Kauniisti kysyi, "mikä on nimesi?"

BRaw. Te kaikki tiedätte sen, Katso. Nimeni on brojeswar. Mikä sinun nimesi on? Miksi kaitesh kurkun niin rasvaa? Oletko tuttu mies?
Kaunis I'm Your Munib-I apuni "Mister" ja "Sir" bolibey.

BRaw. Tämä on, Sir. Nimesi?
Kaunis Nimeni on panchkari. Mutta sinä olet minun palvelijani, nimeni dharite. Mutta sanoa, etten dharib nimesi.

BRaw. Daķile aion sanoa, "Sir."
Viisi Olen dakib sinua "ramdhan". Teet minulle "Munib thaturun". Nyt anna minulle henkilöllisyytesi-missä talossa?
BRaw. Yksi Karahi kiniash-mitä tarvitaan niin paljon identiteettiä?
Viisi No, hän balile puhu. Rangarajke kysyä ei. Rari, ei barendra, Vedic?
BRaw. Riisi kädessä khaiben-No.

Viisi Jos et ole minun swashreni-it'll antaa sinulle toisen työpaikan.

BRaw. Mitä muita työpaikkoja?
Viisi Vesi tuli Be, Wood catibay-mikä on työn puute!

BRaw. I Rari.

Viisi Mutta tulite vettä, puu on kiekui-I barendra. Olet Rari-aristokraatit, tai Banss?
BRaw. Tämä on mitä tarvitaan avio liittoon. Mikä on rapport jutibe? Olen kritadar.

Viisi Kritadar? Maailman?
BRaw. Vesi on tulite-vesi tulib-Älä Esittele niin paljon.

Sitten panchkari Devi ranike daqia, "raniji! Brahmin Thakur on hyvin kapinallinen. Ei vastaa sanaan. "

Nishi toinen huone, "hän vastasi." "

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31