King (Part-54)

in #story6 years ago

received_375020706316497.jpeg

Kaikki menee, tämä on gyachiram, bolilei vastaus on järkevä. Mutta oli enemmän syitä vapautetaan. Darya veti minut Gyachil?
Jay Hun!
Siksi Jeb-unnisa sported pusparashi jonkin aikaa. Sitten hän tuli, "Miksi menit?"
Maararak ghatnata. Unnisa, hän kysyy, "Älä astrologit bolliachil, että sinun pitäisi shribriddhi naimisiin shadzadi?"
। Hindujen Älä sano shajzadi. Astrologit, rajputri Bolliachil.
Jay Onko shajzadi ei rajputri?
Ma Miksi ei?
Jay Joten sinä kariachile avio liiton ehdotuksen päivä?
Ma Olen baliachilam vain dharmas ajatella. Saatat olla tietoinen siitä, että olen baliteshi itään läänin.
Jay Missä on, en muista. Olkoon se-hän ei ole tehnyt kaikkea, koska. Olet karilam kysyä niin ei gosa. I-kirjain hankkia aikamoinen gossay kotona sinun huolehtia. Olet minun praradhik. Olen onnellinen niin kauan kuin näen sinut. Istut palanker-I haju vettä olet makhai.
Boone-unnisa sitten Basaya mielellään haju vettä makhaite on mamarke palanker. Sitten hän rupangarer, "nyt on sana. En tiedä onko rupangarir isä on Kalkutta häntä. On Kalkutassa ei anna kariah, sitten tulevat. "
Mabarak badshaher, "emme ole saaneet mitään tällaista järjestystä."
Jay Muistatteko kuninkaan? Jos badshaher ei ole sama, miksi heitesh isännät?
Ma Sillä bighnebarner polun.
Jay Alamgighar työtä badshaher ja isännät on tulokseton. Mitä ikinä ohi, ruvangarike tulevat. Jos kuningas on nakhosh, niin minä.
Ma Minulle, että hukumai riittää. Miksi tiedät, mitä aikomuksia, jos ja minä aseet ovat enemmän palloja.
Jeb-unnisa, "minä chahiteshilam. Rupangarwalike on kutsunut minun kaushalei. "
Ma Mitä ajatuksia?

Sort:  

Hello hphabib!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14