Minalini (Part-16)

in #story6 years ago

FB_IMG_1523946051303.jpg

Mrinalini bere logelara iristean, Rishikeshek esan zuen: "Mrinalini! Zein da zure pertsonaia? " Zein da nire izaera? Heart. Ez dakizu nor den neska edo pertsonaia, Guruaren eskaera delako, etxera eraman dut. Nire alaba Manimalini neska bat ikusten duzu - zergatik da zure alaba? D. Zer esan dudan nire dogmatismoa da, gezurti bat da. Hrishikesh haserrea haserretu zen. Said, "Zer bekatua pertsona! Nire mutil-laguna beteta dago eta beldur naiz? Nire etxea urrun zaude. Edo ez pentsa Madhavacharya haserretu egingo dela, eta ezin izango dut halako kaosik etxean mantendu ". Tinta-bizitza-komandoak ezin izango nau berriro ikusi. Hrishikeshek sentitu zuen Mrinalini aterpe bihurtu zenean bere etxea alta emanda zegoela, ez zitzaion posible izango erantzun hori. Baina Mrinalini, etsipenaren beldur ez zela ikustean, pentsatu zuela erantzuten zuela kartzelako etxe batean jartzea. Hau bihotzaren haserrea handitu da. Azkarrago esan zuen: "Tinta! Joan zaitez gaur ". Komando hori Manimalini ederretik irten nintzen, eta kanpoan nengoen. Mrinalini jaiki eta esan zuen hau. Hrishikesh-ek esan zuen: "Zer da Manmaniniri buruz hitz egiten duen guztia?" Orain, Mrinaliniren ura atera zen. Esan zuen: "hori izango da. Ez dut ezer ekarri; Ez dut ezer hartuko. Alde batetik joan nintzen. Bigarren hitza izan ezean, Mrinalini logelatik irten zen.

Sort:  

You got a 1.61% upvote from @postpromoter courtesy of @hphabib!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

bondu tmr dokan ta onek shundor...

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79