Briefly Climbing Adventure of KALVAS on Steemit [TR]

in #story6 years ago

kalvas 2.png


I don't really know how start this post, I have a lump in my throat.. Easier said than done 222 days. As you see on my bio, "Part-Time Student" that's so accurate. I'm addicted to this platform and I have never regreted to being part of this.

English version will be published next week.


Steemit Adventure of KALVAS

eren ayraç.png

Bu siteyi nasıl kullanacağıma dair en ufak bir fikrim bile yoktu aslında. Her şey zamanla gelişti, içeriklerimin konusu dahi yoktu ilk 1-2 hafta boyunca. Zaten siteyi doğru düzgün kullanmaya başlamadan önce, ne yapıyorum lan ben burda dercesine insanların yazıklarını inceliyordum ve sistemi anlamaya çalışıyordum. Gördüm ki introduceyourself tagi ile insanlar kendisini tanıtıyor ve bu sayede hesaplarını doğrulamış oluyorlar. Anonim user olmaktan çıkıyorsun bir nevi. Bu zaten tam benlik bir olaydı, direkt siteye kendimi tanıtarak başladım. Ardından baktım ufak ufak oy gelmeye başlıyor insanlarla iletişim kurdum uzun süre steem.chat'i kullandım. Steem.chat üzerinden bir çok kişiyle tanışma fırsatım oldu.

Dedim kalvas iyi güzel ama senin içeriğin ne olacak ? Ne üzerine yazmalısın ? Aslına bakılırsa oturup bunu saatlerce hiç düşünmedim. Instagrama fotoğraf atarken insanlar nasıl saatlerce düşünüp karar veriyorsa hangi efekt olacağına veya açıklama kısmına ne yazacağına ben tam aksine steemit'te ne yazmak istiyorsam onu yazdım. Zaten bu serüvene başladığımda tatildeydim ve bolca vaktim vardı. Vaktimi bu sefer ne dizi izleyerek, ne de oyun oynayarak harcamak istiyordum. Yani bir nevi Steemit benim için vakit geçirme aracı olmuştu.

İçeriğimin konusunu takipçilerimin geri bildirimleri belirledi. Yani hangilerine daha çok geri bildirim aldıysam o konuların üzerine yoğunlaştım. Daha da geliştirebilmek için üstüne hep ne koyabilirim diye düşündüm. Artık steemit benim için günlük defteri gibi olmuştu hani her gün mutlaka girip bi bakınıyordum ne var ne yok diye. İçeriklerim hep kendi isteklerim doğrultusunda şekillendi, bi ara bir baktım şair olmuşum oturuyorum bilgisayar başına ve bir anda kendi üslubumla şiir yazmaya falan başladım. Acayip eğleniyordum hani olay burda vakit geçirmekti benim için zaten SBD o zamanlar 0,90 cent falandı pek önemi yoktu yani gelen bir şey de çok değildi o yüzden takılıyordum sadece. Bu anlattığım zamanlar yaklaşık olarak 8-9 ay önce kadar sanırım. O yüzden biraz daha yakın geçmişe gelmek istiyorum.
Eskiden yazdığım yazılardan en beğendiklerimi ingilizce yapmaya karar verdim. @acidyo, @donkeypong ve @dontstopmenow bu yazılarıma çok destek verdiler. Bu destekle birlikte siteye sempatim arttı tabi.

Artık sitede daha fazla vakit harcıyordum. Çünkü başarı bağımlısı olduğum için her seferinde daha çok ne yapabilirim diye düşünüyordum. İyice gözümü hırs bürüdü yani anlayacağınız.

Bu arada Steemit avatarımda ki daha önce çokça kez söylememe rağmen yinelemek isterim; Dedem. Neden böyle bir şey yaptım ben de bilmiyorum ama kalvas bu avatar ile özdeşleşti ve hep böyle devam edecek.


Steemitte ki en büyük pişmanlığım bolca miktarda Steem Power'ı ezmiş olmamdır. Ama mühim değil, bunu düşünerek tilt olacağıma, hype bir şekilde önüme bakmayı tercih ediyorum. Platformlar hakkında konuşmam gerekirse, bu decenterilized oluşumlar gerçekten yeni başlayan arkadaşların yanı sıra herkes için çok güzel bir şans. Eskiden yazını yazıcaksın da birisi görücekte oy vericek falan. Ama artık bu sistemler olduğu için insanlar kolayca Steemit'e adapte olup meyvelerinden yararlanabiliyor.


İngilizce versiyonunda biraz daha detaylara inip kapsamlı bir yazı hazırlamayı planlıyorum. Şimdilik özetle bunları söyleyebilirim vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.

Sort:  

İlk nickini gördüğümde yabancı sanıyordum seni :) Yarım yamalak Türkçe'sini (meğersem trolluyormuşsun) herhalde google translate'ye borçu diyordum. Biraz daha zaman geçti, sonra dedim tamam Türkçe bilen biri ama yaşı büyük. Biraz zaman daha geçti öğrendim ki gencecik bir delikanlıymışsın. :) Dedene saygılar, oldukça karizmatik.

Paylaşım için teşekkürler 😊

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.035
BTC 66739.07
ETH 3228.97
USDT 1.00
SBD 4.23