Tomove prigode 2

in #story5 years ago

4.jpg

šiba je visela v zrakunevarnost je bila strašanska
»Joj! Glej tam zadaj, teta l
Stara gospa se je zavrtela in zgrabila svoja krila, da se
umakne nevarnosti. Fant je pri priči zbežal, zlezel na visoki
plot in izginil čezenj
Teta Polly je ostala trenutek presenečena, potem se je
potiho nasmejala
»Presneti fant, ali me ne bo nikoli izučilo? Ali mi ni takih
reči zagodel že dovolj, da bi se ga znala zdaj že varovati? Ali
star tepec je največji med vsemi tepci. Starega psa ne naučiš
novih umetnij, tako pravi pregovor. Sicer pa je tudi res, nikoli
mi je ne zagode enako, dva dni po vrsti ne, in kako naj vem
kaj bo prišlo? Menda nafanko ve, kako dolgo me.lahko trpinči
ne da bi se ujezila, to pa tudi ve, če se mu posreči, da me za
minuto zamoti ali spravi v smeh, da se mi vsa jeza spet poleže
in mu ne morem prisoliti niti udarca. Pri tem dečku zanemarjam
svojo dolžnost, Bog ve, da je res tako. Kdor varčuje s šibo
izpridi otroka, pravi sveto pismo. Vem, da tako obema kopičim
grehe in trpljenje. Sam peklenšček tiči v njem, ampak Bog mi
pomagaj, moje rajnke sestre fant je, ubogi pobič, in srce mi
nekako ne da, da bı ga pretepala. Vsakokrat ko ga pustim
nekaznovanega, me tako peče vest, in vsakokrat ko ga udarim
mi hoče staro srce počiti. Tako je pač, človeku, ki je rojen iz
ženske, je namenjenih malo dni in veliko nadlog, tako pravi
sveto pismo, in mislim, da je res tako. Ta popoldan se bo
potepal, namesto da bi šel v šolo, in tako ga bom morala jutri
nagnati na delo, da ga kaznujem. Prav trdo je, da mora delati
ob sobotah, ko imajo vsi dečki prosto, ali delo mu je bolj zoprno
kot vse drugo, in v nečem moram opravljati svojo dolžnost
do njega, drugače bom tega otroka pogubila.«
Tom se je res potepal in se je prav dobro imel. Vrnil se je
domov komaj še o pravem času, da je pred večerjo pomagal
Jimu, malemu črncu, nažagati drva in nacepiti trske za drugi
dabil je vsaj o pravem času tam, da je pripovedoval Jimu
svoje prigode, medtem ko je Jim opravil tri četrtine dela. Tomov

Sort:  

1.gif

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63478.09
ETH 3067.28
USDT 1.00
SBD 3.81