Sort:  

Tagować tradycyjnie.

Tagować tradycyjnie.

No właśnie, po opublikowaniu edytor się nie zamknął, myślałem, że się nie opublikował komentarz i kliknąłem 'publikuj' jeszcze raz :)

A tym razem poszło wszystko ok

Poprawimy ten edytor :)

Witamy na pokładzie! :)

bardzo mi niezwykle miło

Hejka Aniu !

Witam bardzo. Ja dopiero teraz, gdy mam lapka z windowsem 7, mogłam się pologować na inne "pogrzebacze". Na xp to było niemożliwe, nie widział stron albo coś tam... teraz wreszcie wszystko widzi i nie zamula.

Kto mi poprawił tagi? i dopisał? Nie żebym się czepiała, ale ja chyba dałam jednego taga....

Dodajemy do postów dodanych na strimi automatycznie zawsze dwa tagi: #strimi i #strimi-pl więc nikt Ci nic nie zmieniał :)

To ok, bo już myślałam, że alchajmer mię dopadł :P

Nie, nie. Wszystko jest ok :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88