Mutikoa gaueko 12 orduko erlojuarekin ikusi zenean.

in #sudden6 years ago

Sauravek mutikoari deitzen zion distantziara eta agurtu egin zuen, Dhakako unibertsitate pribatu pribatuan nire lagun Facebooka aztertzeko.
Lehen begiratuan Gizon bat txarra ikusteko yatogulo egiteko jaio zentzu batean beharra oso litekeena delako bere denbora guztia berari aurkezten duelako minutu pare bat gelditu Zerbait esaten dit ganja erretzaile zirudien aurpegi bizar-abizenak, Usko-khusko ile polita bidakhute bat alkandora kautahala betetzen dut jantzita zuzenean eserita galderaren ezin izan

hh.png

Ezin marihuana edo gurasoak jan?
Mutilek bi edo hiru segundoko barreiatutako terrorista asko bezala begiratu zidan ... Oso arraroa barre egin nuen ... Mutilak oso ondo barre egin zuen ... nahiz eta bere aurpegiko bizar moztuak oso maltzurrak dira! Nire galderari erantzun zuzena eman gabe ... mutila hasi zen esaten ... Pramy-rekin nire identitatearen hasieran ... maitasuna ulertzen hasi zenean ... harremanak, musuetatik ohekin ... Guztia izan zen ... Gizon bat zoro bezala maite dut ... Hainbeste maite dut ... Ez dago ezer nire maitemindurik egiten ez duten hankak eta hankak moztuz.

Hogeita hamar urte gure harremana amaieran, Prome maitemindu egin zen beste seme batekin ... Ezin dut lehen gauza onartu ... Ez nuen sinesten, eta ez ... baina egun batean mutiko batek beste lagun batekin hartu zuen erasoa ... egun horretan Igandean, euritsu denboraldiko ekaitz lasai batean ... Nire bizitza hain frustrante izan da ekaitzarekin, geroztik Bhaiya,

hh2.png

Arnasa esan ondoren, mutiko bat gelditu zen pixka bat ... Bidean amaitzen gintuen errepidean amaitzen ginenean konturatu nintzen ... eskuan eusten eta espaloi gainean eserita ... soda horia horixka horia Eztanda ikusteko gogoa.
Minutu baten isiltasunaren ondoren, zergatik iruzurrak maite oraindik galdetu nion?
Mutilek aurpegia begiratu eta gizon jakintsua esan zidan ... Ezin dut gorroto nori maite zuen, ahaztu deceiver ... baina ezin da ahaztu
Bakarrik kalean eserita nago ... mutil etxetik ibiltzen da ... Agian beste cannabis ezpainan itsatsi, txakur bat buztana alde batera uzteko jarraitu eta jarraitu zion. Zerua zeruan begira, ilargia nahiko ederra da ... agian gaur Purnima beteta.

Ilargi erraldoi bat gogoratuz, gauza bakarra gogoratu zen ... unibertsoaren gauzarik ederrenak inoiz ez dira aurkitu lagun egokia ... ilargi honetatik crazy boy honetara ... guztiontzat oso ona da

Sort:  

To listen to the audio version of this article click on the play image.

Brought to you by @tts. If you find it useful please consider upvoting this reply.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64837.84
ETH 3174.86
USDT 1.00
SBD 4.17