Mana satu pilihan anda?

in #teammalaysia5 years ago

IMG_20190407_125600.jpg

Dalam cuaca yang panas ini, selain meminum air biasa, saya tercari-cari minuman yang sejuk dan manis. So saya singgah di 99 speedmart.

Saya baru membeli minuman ini. Saya tertanya-tanya apakah rasa minuman ini, sedap atau tidak?....

Sekali teguk teh buah markisa, rasanya ada sedikit asam dan rasa teh. Ada rasa markisa tetapi rasanya tidak berapa kuat.. Saya rasa kecewa sedikit kerana saya ingin rasa markisa itu kuat, seperti buah yang original.. Haha...

Kerana sewaktu saya masih kecil, kami ada pokok markisa dan selalu membuat minuman darinya.

Kemudian saya teguk Teh Hijau Jasmin. Rasanya seperti teh dan bunga kemboja. Terdapat bau yang wangi semasa saya meneguk minuman ini.

Saya memanggil Amber (anak ke-2 saya), untuk merasa minuman itu... Tiba-tiba dia berkata " maa ko fikir saya kambing ka? " Saya terkejut dan ketawa selepas mendengarnya berkata seperti itu....

Actually, Amber tidak suka makan sayur ini masalah yang sedang saya ingin atasi, Dia bercakap seperti itu kerana ternampak daun dan bunga pada botol minuman itu.. 😂😂

Sort:  

You’ve been upvoted by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

We upvoted your post.
We try to develop the steem comunity, so help us with your witness vote.


We need your WITNESS vote
steemitportugal

You've received an upvote from SteemXP Community

SteemXP Curation Guild is dedicated to the growing Southeast Asia steemit communities. To support and promotes new and promising authors, original and good content from Southeast Asian Nations Member Nation. Indonesia, Thailand, Malaysia, Vietnam, Singapore, Philippines, Myanmar (Burma), Cambodia, Laos, Brunei.

Check out our Website, Join our community on Discord and support our mission by following our curation guild.

Vote SteemXP Witness @bitrocker2020 using this link

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63869.25
ETH 3055.04
USDT 1.00
SBD 3.88