Message khas untuk rakan-rakan di Facebook

in #teammalaysia6 years ago

Hi Steemians apa khabar. Hari ini saya menulis satu artikel khas untuk rakan-rakan saya di Facebook.

Apa khabar Facebookian semua. Message ini khas untuk anda. Selamat membaca :)

Image:Canva app

Orang selalu salah anggap bahawa saya seorang yang sombong. Sebenarnya saya agak pendiam. Kadang-kadang saya merasa bahawa berinteraksi di alam maya lebih senang berbanding di alam realiti. 😬

Jangan mengecam saya secara peribadi. Kehidupan saya adalah mengenai saya seperti kehidupan anda adalah mengenai anda. Setiap satu daripada kita mempunyai haluan yang berbeza untuk menghadapi kehidupan ini. Maafkan saya bahawa saya tidak bertindak dengan cara yang anda harapkan.

Jangan menilai saya sekiranya saya berada dalam mood yang berbeza daripada anda. Jangan menilai saya sebagai seorang yang sombong jika saya tidak tersenyum pada anda jika kita berjumpa. Jangan menilai saya sebagai tidak baik jika saya tidak pandai berbual. Jangan menilai saya apabila anda melihat saya berinteraksi dengan orang lain sahaja.

Sekiranya saya tidak mendekati anda cubalah kenalilah diri ini terlebih dahulu. Kerana saya mempunyai sedikit sebanyak info mengenai Steemit. Saya tahu anda juga berminat dengan Steemit kerana saya selalu menulis mengenainya di Facebook.

Malangnya anda melihat saya sebagai orang yang sombong sehingga mematahkan semangat anda untuk mengatahui lebih lanjut mengenai platform ini. Jangan biarkan sikap pendiam saya menghalang anda untuk bersama-sama kami di platform steemit.

Jangan malu, jangan segan, private message sahaja. Saya pasti akan membalas message anda :)

Who am I?

As I mentioned in my profile, I use this blog to share some tips and tricks. I also share my life stories, discoveries, questions, and drawings.

If you want to know what I'm doing, here are some facts about me:

  • My name is Angela.
  • I have 3 amazing kids!
  • Flowers and kids love me.. :)
  • I never say no to cheesecake.
  • Did I mention I love flowers?
  • I believe life is too short to worry about being a bad singer.
  • In reality, I’m a very shy girl and I’m actually nice.
  • I always looking to try and learn new things but I never really master anything..Lol
  • I believe in kindness, empathy and always making time to listen to a friend.
  • For me, my family comes first. That makes every decision very easy.

Thanks for visiting!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70601.11
ETH 3576.21
USDT 1.00
SBD 4.78