Selamat hari raya 2018 !!!

in #teammalaysia6 years ago

Oke tahun ni memang turn aku untuk tidak beraya sebab kena berkhidmat untuk masyarakat..hihi 😭
Tapi tak mengapa lah sebab nasib baik lah hari raya pertama aku masuk syift petang.makanya sempat lah untuk aku beraya bersama keluarga di puchong.nasib mak duduk Kl juga...kalau tidak tak beraya la aku..
Setelah berhempas pulas membuat biskut (kononnya).yang selebihnya banyak tunjuk tunjuk je..
Dah hangus segala biskut 😂
Tiba lah hari yang dinanti kan.iaitu HARI RAYA AIDILFITRI...
Maka kami adik beradik pun berkumpul..
image
Kali ni tema lebih kepada warna hijau..
Aku dengan mak aku je warna lain.maklumlah kami kan single 😂
image
Ni maktok bersama cucu cucu nya..
image
Oke raya pertama mak aku masak udang dan rendang ayam kampung.boleh lah makan dengan ketupat dan lemang..nyum3..
image
image
Nasi hujan panas..
Selesai je menjamu selera.apa lagi..
image
Bertukarr..dah boleh pergi kerja..haha..
Oke lah..SELAMAT HARI RAYA.MAAF ZAHIR BATIN SEMUA STEEMIT -ians😄

Sort:  

You've been upvoted by TeamMalaysia Community :-

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34