Cuti-Cuti Di kampung..steemCreated with Sketch.

in #teammalaysia6 years ago (edited)

Assalamualaikum semua rakan steemian...
Apa khabar..
Maaf lama tidak munculkan diri.
Anak saya kurang sihat,jadi saya fokuskan anak saya dahulu.


So,kita sambung cerita posting saya yang lalu..
Anda boleh baca posting yang lalu di bawah ini :
My Story Last Week #1
My Story Last Week Part #2


Kami mendarat di KLIA 2,tepat pada jam 9.30pm.
535E6428-C8E1-46A7-973D-6F7A8C3DC20E.jpeg
Bila si kakak da penat berjalan,terpaksa masukkan dia di dalam troli...😂😂😂😂
Dan saya....
B8FC6FCE-720C-4664-9C03-A3DB60551654.jpeg
Dalam pelukan ibu....☺️☺️☺️

Syukur alhamdulillah semuanya selamat...yang si bany bila kapal nak landing,baru dia nk tido...awal-awal tadi tak nak tidur.ermmm...apa boleh buat la...sabar ja la...hihihih..

Sesudah kami sampai di Terminal KLIA 2,ibu saya dan adek perempuan saya menunggu kami sekeluarga di pintu keluar ketibaan...
Mereka sentiasa setia menunggu saya di sana...haahahah...sebab si nenek excited nak jumpa cucu kesayangan dia ni. Maklum la,kami ni tinggal jauh...seberang laut..jarang balik Kajang,Selangor..,tetapi...keluarga yang tercinta sentiasa dalam hati..apa kemudahan yang telah tercipta zaman sekarang ini,kita gunakan sebaik mungkin.. setiap hari saya akan call ibu saya,mesej ibu saya...kalau saya free,setiap hari saya akan video call ibu saya.. biarlah orang nak cakap saya ni anak manja ke,,,cenggeng ke... saya tetap anak ibu dan ayah saya. Walaupun saya anak sulong dari 3 orang adek beradik,tapi saya manja dengan ibu saya.😂😂😂 Kadang-kadang saya terfikir anak-anak zaman sekarang,mereka menyalahgunakan semua kemudahan itu untuk kepentingAn dunia mereka..
Eh,lari topik...

Tujuan pulang ke Kampung halaman...

Memandangkan puasa pun makin hampir dan kebetulan arwah nenek saya pun genap 100 hari dia meninggal dunia,jadi kami membuat majlis Tahlil untuk mereka yang telah meninggal dunia termasuk nenek saya.. Majlis @ kenduri Tahlil ini,tujuan bersedekah kepada mereka yang telah berada di Alam Barzakh. Semoga roh mereka dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman.
Aamiinn....


Memandangkan masa tidak mencukupi,saya undur diri dahulu..

Saya akan sambung esok lagi...
Tunggu ya...
Oh,doakan anak saya cepat sembuh ya..

Terima kasih kawan-kawan..

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 2/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-05-08T13:35:51
Account Level: 1
Total XP: 357.15/200.00
Total Photos: 61
Total comments: 2
Total contest wins: 0
And have also received a 0.09 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Resteem bot Service! Promote Your New Post.Find New Followers - Upvotes. Send 0.400 SBD to @stoneboy and your post url in memo and we will resteem your post to 9500+ followers from two different account.@stoneboy and @vimal-gautam.
-----------X--------------X-------------------X----------------

Thank you for sharing your posts with us. This post was curated by TeamMalaysia as part of our community support. Looking forward for more posts from you.

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote bitrocker2020 witness

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70597.89
ETH 3559.60
USDT 1.00
SBD 4.77