Saya Tidak PernahBayangkan Saya Akan Dapat Melihat Hari InisteemCreated with Sketch.

in #teammalaysia6 years ago (edited)

A0AD06A7-1A44-485E-BAAD-ABC7032B944A.jpeg
Source from My whatsapp Group.


Sykur Alhdamdulillah..
Segala puji bagi Yang Maha Kuasa kerana telah menjawab doa kami dan kerana telah menang, untuk membolehkan kita merealisasikan apa yang kita mahu capai. Apa yang kelihatan hampir mustahil berlaku.

Hari baru telah dimulakan untuk Malaysia dan rakyat Malaysia yang kita cintai.

Bab baru dalam sejarah kita telah mula ditulis. Ia adalah tepat pada 4.15 pagi pada hari bersejarah ini, 10 Mei 2018.


Saya terlalu teruja untuk tidur.

Saya tidak pernah membayangkan bahawa saya akan hidup untuk melihat hari ini. Pada hari rakyat menunjukkan kebijaksanaan mereka dalam memilih kerajaan baru untuk lima tahun yang akan datang, dan mendaftarkannya dengan kuat, penghinaan dan penolakan mereka terhadap rasuah, tadbir urus yang buruk dan penyalahgunaan kuasa.

Kuasa adalah dengan rakyat, bukan kerajaan.

Kerajaan hanya melayani rakyat, dan pihak berkepentingan negara. Bukan untuk berkhidmat kepada mereka yang menguruskan negara.

Rakyat berbilang bangsa Malaysia telah menolak politik pembahagian, parochialism, dan xenophobia. Mereka telah meletakkan premium pada perpaduan dan kebersamaan.

Mereka telah memberikan kontrak untuk mengurus Malaysia selama lima tahun akan datang kepada Pakatan Harapan baru.

Overhelmed oleh Dr Mahathir Mohamad yang luar biasa, saya yakin bahawa akan memulakan proses penentangan kesalahan dan meletakkan negara kembali ke landasan yang betul dalam konteks pembangunan, perpaduan sosial, fokus pada generasi muda dan semua yang diperlukan untuk membawa pulang Malaysia ke hari kemuliaannya, dan banyak lagi, termasuk untuk membina imej dan martabat kita yang tercemar, dan dengan bangga mengambil tempat yang sah di dunia persaudaraan.


Sebelum ini,saya tidak kisah mengenai apa yang terjadi di Negara Malaysia ini...
Tetapi pada kali ini,saya merasakan apa rakyat lain rasa,dan ia sangat mengujakan diri saya. Saya rasa hidup saya akan berubah bila kerajaan masih sama ataupun ditukar. Tahniah di ucapkan kepada Tun M,anda idola saya..!!!!


Dunia akan memerhatikan setiap langkah yang diambil, oleh kerajaan baru, dan oleh kita rakyat.

Marilah kita terus bersatu, bangga menjadi rakyat Malaysia dan menjadi aset ke Malaysia.

Kepada yang muda, ingatlah bahawa kami, dari generasi yang lebih tua, melakukan semua ini untuk anda, dan generasi selepas anda. Sila menjaga negara kita yang dicintai dan diberkati sebaik mungkin.

Tolonglah membuat bab hidup kami ini dalam sejarah kami, yang benar-benar mulia, InsyaAllah.

Sejathera Malaysia, Tanah Air Kita, Rumah Kita Bersama.

Syukur kepada Yang Mahakuasa untuk kejayaan Pakatan Harapan.

HIDUP MALAYSIA...!!!!!

Sort:  

You've been upvoted by TeamMalaysia community. Do checkout other posts made by other TeamMalaysia authors at http://steemit.com/created/teammalaysia

To support the growth of TeamMalaysia Follow our upvotes by using steemauto.com and follow trail of @myach

Vote TeamMalaysia witness bitrocker2020 using this link vote for witness

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by zamifara from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61166.56
ETH 2987.63
USDT 1.00
SBD 3.71