Takmičenje Za Najbolju Fotografiju - Tema: Colorful photography

in #teamserbia6 years ago

Ponekad mi se čini da i ja imam nešto umetničko u sebi,
ali nisam baš sigurna da je tako.

Medjutim, takmičarski duh me nikada nije izneverio,
a to je ono što mi celog života ne da mira.

Baš kao što je Balašević sročio:
"Budi me u zlo doba, za njega red ne važi."

teamserbia.jpg

Hmmm, što je više gledam sve mi više liči na kič.

Ček' da se malo odaljim. Jeste, lepša je iz daleka.

Znači najbolje mi je da zamolim žiri da je pogleda samo na kratko i izdaleka.

U stvari, najvažnije je da nisam promašila temu i tagove,
pa valjda nisam?

Al' stvarno sam se trudila.

Možda sam ipak mogla da dodam još neki lak za nokte,
imam i zeleni i rozi,
al' sad je gotovo.

E nije gotovo,
obavezno je i navođenje linka do posta u komentarima,
pa odoh sad i to da uradim...

A vi nemojte da zaboravite:
SAMO NA KRATKO I IZ DALEKA!

Ma dobila bi treće mesto,
da mi je žiri iz Australije.
A tek da je dijaspora,
bilo bi i drugo.

line.jpg

Dragi moji Stimiani,
ne zamerite.
Bilo mi je zadovoljstvo glupirati se za vas!

line1.jpg

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-09-15T19:56:12
Account Level: 0
Total XP: 13.00/100.00
Total Photos: 2
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Congratulations @cryptocica! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hvala svima!

Hehe nasmejala si me.Odlično je.Tako i treba samo pozitivno.

Ma to mi je stil života.

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 63547.08
ETH 3070.13
USDT 1.00
SBD 3.83