ABCD avioni

in #teamserbia6 years ago (edited)

Obojeni program je bend uz koji sam rasla. Nisu mi bili favoriti dok sam bila klinka, više sam volela Disciplinu kičme ( i fakat sam češće imala priliku da ih slušam uživo). Pomalo me je nervirao i taj vokal, priznajem.
Međutim, kako sam odrastala, čitala Kebrine knjige, slušala te njihove albume unazad i otkrivala ih ponovo, tako je rasla želja da odem na koncert Obojenog programa. Međutim, svaki put kada bi gostovali u Beogradu, nešto bi se isprečilo.

E, ove godine, sudba je namestila da dobijem na poklon kartu, da odem na koncert sama, da tamo nađem sjajno društvo i da jedan od aviončića koji je sa bine poleteo u publiku sleti baš u moju kosu.

Ovo je ta muzička fotografija. Voljeni aviončić, uspomena na vrhunsku svirku i ostvarenje mojih domaćih muzičkih želja!

:))))

IMG_20180109_143918_791.jpg

Sort:  

nemam pojma zasto al meni je obojeni program kad se neko necem dobrom nada i to je to :)

<3 Velika pesma! Nemaju bolju/jaču !

te osvojene karte su nam svima najdraze :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70733.96
ETH 3563.16
USDT 1.00
SBD 4.76