KROASAN KIFLE .Francuske ,ili Bečke mislim da je sve jedno , bitno je da su ukusne😋

in #teamserbia6 years ago

Zdravo moji dragi stimeri.

DSC_0040~2.JPG
Ko bi odoleo domaćim ,mekim ,toplim i mirisnim kroasanima.Moja porodica nebi:)
Nisu laki za spremanje ,ali kad sam raspoložena pomislim i nije tako teško kad znam šta na kraju donosi.

DSC_0039.JPG
Kad pomislimo na kroasane verujem da većini nas prvo padne napamet Francuska ,Pariz .Kažu oni su ga proslavili ,ali negde sam pročitala da je prvi krosan nastao u Beču gde su ga bečki pekari prvi put zamesili u 17 veku.
Ovako ja pravim kroasane .
Potrebno vam je:

  • 1 kg brašna
  • 1 kvasac
  • 3 dcl mleka
  • 2 dcl vode
  • malo ulja
  • 1 jaje
  • 1 margarin
  • 1 malu kašičicu šećera
  • 2 male kašičice soli

Priprema:

Kvasac razmutiti u malo toplog mleka u koje smo dodali šećer.Ostaviti malo da nadodje.
Zatim dodamo brašno,jaje,ulje,so i umesimo srednje meko testo.Ostavimo da odstoji oko 15 minuta.

DSC_0006.JPG
Podelimo testo na 7 jufkica .

DSC_0017.JPG
Jednu jufkicu razviti pa narendati margarin koji smo podelilina 6 delova.Opet razvući drugu i narendati margarin i tako redjati testo jedno na drugo sve do poslednjeg na koje nestavljamo margarin.

DSC_0019.JPG

DSC_0020.JPG
Tako naređano testo okrenemo naopako i razvučemo jedan veliki krug debljine oko 5 mm.

DSC_0023.JPG
Tako testo isečemo na 32 trougla.

DSC_0024.JPG

DSC_0026.JPG
Umotamo svaki pojedinčni trougao u kiflicu i stavimo ga u pleh.
Kada smo to uradili ostavimo kroasane da narastu i premažemo ih sa razmućenim žumancetom i pospemo susamom.

DSC_0028.JPG
Pečemo ih na oko 180 c dok ne porumene.
Kroasane možete puniti nadevom po želji i ukusu.

Verujte mi,nećete požaliti ako ih umesite.Napravite ih prvi put i verujem da će te i sledeći put😀.

DSC_0038.JPG

DSC_0039.JPG

Prijatno

Veliki pozdrav od @tanja72 😋

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25