Půlení

in #tematydne5 years ago

Omlouvám se za zavádějící nadpis. Není půlení jako půlení. Dnes je ale půlení čtrnácti denního tématu týdne. Tušil jsem, že to nebude pro vás jednoduché. Proto jsem rád, že již v první půlce přispěli svými animacemi @jjprac a @hairyfairy. Obě animace jsou velmi zdařilé. Pokud někomu tyto příspěvky utekly, tak jsou k vidění zde a tady.
Jak je vidět, animace není zas tak hrozná a zvlášť ne, když se dělá pro zábavu :-). Tak že vás nabádám, BAVTE SE! A nezapomeňte při tom, že je stále ve hře delegace 10SP pro prvního nováčka a 8SBI pro osm animací!!
Celkové vyhodnocení tématu a rozeslání zasloužilých odměn provedu nejpozději 20.5.19 do 20:00.
A tady je další inspirace pro příští týden ;-).

snek.gif

Abych nezapomněl. Mám ve výhledu na novou nominaci @womic a @transom. Pánové, jste kousek od sebe, tak si hoďte korunou ;-). Popřípadě to předejte @babajaga nebo @modroocko :-D

Sort:  

Zajímavé, tomu šnekovi i něco cestuje po ulitě :D

;-). Jo, všiml jsem si toho až při prohlížení gifu před nahráním do článku.

Dvojnásobná animace :)

Občas se zadaří aniž by jeden chtěl ;-)

já to nechcu! Teď nestíhám, nesvačím, vůbec už nic nestačím,,,

OK. Beru na vědomí.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72