Promo - Steem - Thai Community Contest

in #thai6 years ago

Hello Ladies and Gentlemen in Steemit and Busy

ภาษาไทยอยู่ข้างล่าง

::: ສະບາຍດີໝົດທຸກຄົນໝູ່ເພື່ອນທຸກໆຄົນໃນ Steemit ທັງລາວ ແລະ ໄທ ບໍ່ໄດ້ໂພດໄປຫຼາຍມື້ຍ້ອນມົວແຕ່ງົມເຮັດວີດີໂອແຕ່ເຮັດແນວໃດກະບໍ່ໄດ້ ເລີ່ມບໍ່ໄຫວກັບວີດີໂອແລ້ວບາດນີ້ກະຈະກັບມາເນັ້ນການໂພດືເກົ່າດີກວ່າຮູ້ສຶກວ່າໂຕເອງຈະບໍ່ເໝາະສົມກັບການເຮັດວີດີໂອ.

received_2159922050956147.jpeg
::: ມາເຂົ້າເລື່ອງກັນເລີຍເນາະມື້ວານນີ້ເອື້ອຍຕຸກຕາ @tookta ໄດ້ແນະນຳໃຫ້ຂ້າພະເຈົ້າໄປອ່ານໂພດຂອງທ່ານ @ricko66 ແລະ ຂ້າພະເຈົ້າກະໄດ້ເຂົ້າໄປອ່ານເບິ່ງ ເຊິ່ງເນື້ອໃນໄດ້ບອກວ່າ ຈະມີການຈັດກິດຈະກຳ Promo-Steem-contest ເຊິ່ງຂ້າພະເຈົ້າຢາກໃຫ້ພີ່ນ້ອງທັງຊາວລາວ ແລະ ຊາວໄທເຂົ້າຮ່ວມ, ຊຶ່ງຂ້າພະເຈົ້າໃນນາມຫົວໜ້າລາວທີມ ຢາກຈະເນັ້ນໜັກໃຫ້ອ້າຍ-ເອື້ອຍ, ນ້ອງ ແລະ ໝູ່ເພື່ອນໝົດທຸກຄົນໃຫ້ມາເຂົ້າຮ່ວມກິດຈະກຳນີ້ ເພາະຢາກໃຫ້ທຸກຄົນທີ່ຍັງເປັນປານ້ອຍພັດທະນາໂຕເອງຂຶ້ນໄປເປັນປາໃຫ່ຍ ເພາະຕອນນີ້ຄົນລາວເຮົາກະເລີ່ມມີຄວາມສົນໃຈກ່ຽວກັບ Steemit ຫຼາຍແລ້ວ, ເພື່ອອານາຄົດເຮົາໄດ້ເປັນປາໃຫ່ຍ ແລະ ສະມາຊິກຊຸມຊົນລາວເຮົາມີຊາວປາຍຄົນຈະເຂົ້າສາມສິບຄົນແລ້ວ ທາງໄທເພິ່ນກະຢາກປ່ອຍໃຫ້ເຮົາເປັນອິດສະຫຼະ ໃຫ້ທາງລາວເຮົາໂຫວດໃຫ້ຊຸມຊົນລາວເຮົາຊ່ວຍກັນ ເພາະຕໍ່ໄປທາງສະມາຊິກຊຸມຊົນໄທເພິ່ນກະຈະມີສະມາຊິກເພີ່ມຂຶ້ນມາເລື້ອຍໆແບບບໍ່ຢຸດຢັ້ງຄືກັບຊຸມຊົນລາວເຮົາທີ່ກຳລັງເລີ່ມຂະຫຍາຍຕົວເພາະຂ້າພະເຈົ້າກະພະຍາຍາມຫາຄົນເຂົ້າມາເພີ່ມເລື້ອຍໆເພາະຢາກໃຫ້ທາງລາວເຮົາເປັນຊຸມຊົນທີ່ໃຫ່ຍຂຶ້ນກວ່ານີ້ ເພາະຕອນນີ້ທາງຊຸມຊົນລາວເຮົາສະມາຊິກຊາວປາຍຄົນກະຍັງບໍ່ຊ່ວຍໂຫວດໃຫ້ກັນຊ້ຳ, ສົມໝຸດວ່າຖ້າບໍ່ມີຊຸມຊົນໄທພວກເຮົາບໍ່ໂຫວດໃຫ້ກັນ ແລະ ກັນພວກເຮົາຈະໃຫ້ໃຜມາໂຫວດໃຫ້ຄັນຄົນລາວເຮົາບໍ່ຊ່ວຍກັນນະ, ສ່ວນຕອນນີ້ສະມາຊິກທີ່ມາໃໝ່ຫັ້ນຢາກໃຫ້ທຸກຄົນພະຍາຍາມໃຊ້ພາສາໄທແດ່ ຢ່າງນ້ອຍກະຕ້ອງໃຫ້ໄດ້ 15 ແຖວເປັນຢ່າງຕ່ຳເພາະທາງ @curri Thailand ເພິ່ນຈະໄດ້ໂຫວດຊ່ວຍ.

::: ສຸດທ້າຍນີ້ກະຢາກໃຫ້ທາງສະມາຊິກຊຸມຄົນລາວເຮົາພະຍາຍາມເຂົ້າຮ່ວມກິດຈະກຳໃຫ້ໄດ້ເພາະກິດຈະກຳນີ້ເພິ່ນໄດ້ຈັດຂຶ້ນເປັນຄັ້ງທີ່ 3 ແລ້ວ ແລະ ເພິ່ນຈະເລືອກເອົາໂພດທີ່ດີໃຫ້ທຸກຄົນໂຫວດ ແລະ ລາງວັນໃນຄັ້ງນີ້ໄດ້ຍິນທາງເອື້ອຍຕຸກຕາ @tookta ໄດ້ໂພດໄວ້ໃນໂພດຂອງລາວວ່າລາງວັນນ່າຈະໄດ້ຫຼາຍກວ່າເກົ່າພໍສົມຄວນ.

ດ້ວຍຄວາມຮັກແພງ ແລະ ຫວັງດີຈາກ @sakda
Front.jpg
::: สวัสดีทุกๆคนใน Steemit ทางชุมชนลาวและทางชุมชนไทย ผมไม่ได้โพสต์ไป 2 คืน 3 วัน ก็เพราะมัวยุ่งกับการทำวีดีโอ แต่พอทำเสร็จเอาไปโพสกับล้มเหลว ผมก็เริ่มหมดความอดทน ในการทำวีดีโอ และจะหันมาตั้งใจ เกี่ยวกับการทำโพสของตัวเอง เหมือนเดิม เพราะรู้สึกว่าการทำวีดีโอ จะไม่เหมาะกับผม.

::: มาเข้าเรื่องกันเลยดีกว่า เมื่อวานพี่ตุ๊กตา @tookta งานแนะนำให้ผมไปอ่านโพสต์ของคุณ @ricko66 และผมก็ได้เข้าไปอ่าน ซึ่งเนื้อในได้บอกว่า จะได้มีการจัดกิจกรรม Promo-Steem-Contest ซึ่งผมอยากจะแนะนำพี่น้องชาวลาวและชาวไทย ได้เข้าร่วมกิจกรรมในครั้งนี้ ซึ่งผม แนะนำหัวหน้าลาวทีม อยากจะเล่นหนักให้ พี่พี่น้องๆและเพื่อนๆ ชาวลาว ทุกๆคนให้มาเข้าร่วมกิจกรรมนี้ ผมอยากให้ทุกๆคนที่เป็นปลาเล็ก ได้พัฒนาตัวเองขึ้นไปเป็นปลาใหญ่ เพราะว่าตอนนี้ ข่าวประชาชนลาวก็เริ่มมีความสนใจเกี่ยวกับ Steemit มากขึ้นพอสมควร, เพื่ออนาคตข้างหน้า จะได้กลายเป็นปลาใหญ่ และสมาชิกชุมชนลาวของพวกเรา ตอนนี้ก็มี 20 กว่าคนจะเข้า 30 คนแล้ว เพราะว่าทางใจทีมก็อย่าปล่อยให้ชุมชนลาวของเราเป็นอิสระ ให้ทางชุมชนลาวของเราช่วยโหวตให้กันและกัน เพราะว่าในอนาคตชุมชนไทยก็จะมีสมาชิกเพิ่มขึ้นอีกเยอะแยะมากมาย และในอนาคตชุมชนลาวของพวกเราก็จะเป็นเช่นนั้น เพราะว่าชุมชนเราของเรากำลังขยายตัว เพราะว่าผมเองก็กำลังหา สมาชิกใหม่เข้ามาเรื่อยๆ เพราะอยากให้ ทาง ชุมชนลาวของเราเป็นชุมชนที่ยิ่งใหญ่กว่านี้ เพราะว่าตอนนี้ชุมชนเราก็มีสมาชิกไม่เยอะเท่าไหร่ ซึ่งในกลุ่มชุมชนของเรานี้แทบจะไม่มีใครอยากจะโอนให้กันและกันเลย สมมุติว่า 5 6 เราไม่มีชุมชนไทยมา ช่วยโหวตให้พวกเรา แล้วพวกเราก็ไม่โหวตให้กัน เอาห้องเราไม่ช่วยโหวตให้กันและกันแล้วใครจะมาบวชให้เรา ทั้งๆที่พวกเราก็เป็นคนลาวด้วยกันทั้งนั้น , ส่วนตัวนี้สมาชิกที่ทั้งเก่าและใหม่ ผมก็อยากให้ทุกๆคนใช้ภาษาไทยเข้าในการโพสต์ของตัวเองด้วยอย่างน้อยก็ขอให้ได้ 15 บรรทัดหรือว่า 15 แถวนั้นเอง เพราะว่าทาง @curri thailand จะได้มาโหวต ช่วยพวกเรา.

::: สุดท้ายนี้ผมก็อยากให้สมาชิกทางชุมชนลาวของพวกเรา พยายามเข้าร่วมกิจกรรม ไม่ได้กันหมดทุกคน เพราะกิจกรรมนี้ได้สร้างขึ้นเป็นครั้งที่ 3 ก็จะได้เลือกเอาโพสที่ดีที่สุด ไปให้ทุกคนโหวตและรางวัลในครั้งนี้ ผมได้ ไปอ่านโพสต์ของพี่ตุ๊กตา @tookta ได้โพสต์ไว้ ในโพสต์ของ พี่เขา ได้ข่าวว่ารางวัลน่าจะเยอะกว่าครั้งที่ผ่านมาพอสมควร.

Thank you for follow me
I love steemit by: @sakda

Sort:  

ใช่ๆๆเลยคุณศักดา สร้างความสัมพันธ์อันดี สร้างความสามัคคีในกลุ่ม สร้างทีมให้ใหญ่ขึ้น ขอเอาใจช่วยนะ ลุยๆๆๆๆ

ขอบคุณพี่นัน

เยี่ยมมากครับ

ขอบคุณครับ

ยอดเยี่ยมมากเลยค่ะ :)

ครับ ขอบคุณมากมาย

ยอดเยี่ยมกระเทียมโทนเลยครับ

นึกว่ากระเทียมดอง555

You did a great job !!!!
Keep going !!!
We are happy to support each other !! 🤗🤗

Thank you my sister

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27