Arsenic Mirror - Smutná novinečka

in #threespeak5 years ago (edited)

▶️ Watch on 3Speak


Arsenic Mirror - Smutná novinečka
Hangar Live
arr: Arsenic Mirror

Smutná novinečka
V tej noci sa stala
Zabili Janíčka
Kde muzika hrala

Ani si nemyslel
V svojej veselosti
Že on pri muziky
Zloží svoje kosti

A ked´ ho zabili
Žalostne zastenal
Že on svoju mamku
Pri truhličky nemal

Ah, mamičko moja,
Ostávajte zbohom
Ani vy neviete čo je s vašim synom

Kamaráti moji
Myslievajte na mňa
Nak pri mojom hrobe

Nenarastie tráva
Ale mi zasad´te
štepenú ružičku
Modlite sa diouke
Za moju dušičku

vocals: Daniel Cicka
guitar: Martin Labát
lights, camera & editing: Marko Markov
audio work & editing: Daniel Cicka


▶️ 3Speak

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66530.34
ETH 3251.57
USDT 1.00
SBD 4.36