Sort:  

ve domatesi toplarken eline bulaşan o koku...

Çok güzel bir haz veriyor insana. Domates vermeye başlasın o durumu yaşamak için sabırsızlanıyorum.

Guzel bir paylaşım.. jumbot ailesinin bir parçası olarak sizi tebrik ederim..

Sağolasınız yorumunuz için.

Domatesi yetiştirip dalından yemek çok lezzetlidir.😃
Sizden daha uzun güzel türkçe yazılar bekliyorum. Tr tagının yükselmesi için Türk topluluğu olarak gelişebilmemiz için TR etiketini en başta kullanmanız tüm Türk topluluğuna faydalı olacak 😃 ayrıca trliste yerine @quraturk adında türkçe içerikleri seçen bir proje de oluşturuldu ve nasıl seçileceğiniz hakkında daha ayrıntılı bilgi için @quraturk linkini tıklayıp postlarından traile nasıl katılacağınızı öğrenebilirsiniz 😃

Ayrıca @jumbot ekibinin bir üyesi olarak da yazınız seçildiği için tebrik ederim
Başarılarınızın devamını diliyorum

Çok güzel birşey dalında yemek. Özellikle domates ve salatalık.Türkçe olarak paylaşım yapmaya çalışıyorum. Halen tam olarak paylaşım konusunda birşeyleri oturtabilmiş değilim. Tr tagını çoğunukla en başta kullanmaya çalışıyorum ama domatesle ilgili paylaşım yaptığımdan başa koymak istedim.Eğer daha yükseltebiliyorsa tr tagını bir daha böyle bir taglama göremeyeceğinizden emin olabilirsiniz :) @quraturk 'u duymamıştım onu öğrenip araştırma yapacağım. Yazı kısa olmasının nedeninide açıklayayım steepshot üzerinden paylaşımımı yaptığımdan kaynaklı tabi daha da uzun bir şekilde anlatabilirdim ama cümlem eksik kalacağından uzun şekilde değilde, kısa şekilde küçük bir özet yazdım. Çok sağolasınız detaylı şekilde yorum yaptığınız için beni aydınlattınız ilerki paylaşımlarımda yine hatalı ve eksik şekilde gördüğünüz kısımları söylerseniz çok sevinirim.

@dasrow ilgili ve uzun dönüş yorumunuz bu platformda başarılı bir yere gekeceğinizin bir kanıtıdır sizin gibi istekli ve uyumlu kardeşlerimize yardımcı olmak hepimizün görevi sayfam kaynak gibidir. Ziyaret edip inceleyip steemitin özünü kavrayabilirsiniz. Steemitte birlik beraberliktir.😃 Kalın sağlıcakla

Sağolasınız iyi günler :)

Yeni gelen kardeşlerimize kaynak ve tavsiye için bir post yazdım sayfama bakabilirsiniz.😄

Müsait olduğum an bakacağım

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70846.59
ETH 3567.69
USDT 1.00
SBD 4.79