Soji ka halwa

in #tootky5 years ago

Wsy to ap ne soji ka hlwa khaya hga r bht bar bnaya b hga lakin aaam tor pr hm jo soji ka hlwa bnaty wo mukhandi hlwa hta jo mazedar hta hy lakin aj me apko us sy thory alag zaiqy ka

images.jpeg-4.jpg
Image source:http://foodviva.com/halwa-recipes/soojia-halwa/

Soji ka hlwa bnany ka treeqa:

1-sb sy phly soji ki khas miqdar jo ap bnana chahty hain wo mngwaen r usy chan lain.

2-ab itna dodh lain ky us me soji mukamal tor pr dob jye isy halaen r ghanta dho me bhago kr rkh dain.

3-ghanta pry rhny ky bartan lain us me ghee dalen r cholhy pr chrha dain jb ghee thora garm ho jye to us me soji dal dain r musalsal hilaty rhen l.

4-jb soji ka rang hlka surkh ho jye to us aik bartan me nikal lain r karahi ko ponch lain.

5-ab is karahi me thora sa ghee dalen r phr is me hasb zrort cheeni dal kr pani ka cheenta lgaen r isy pkaty rhen .

6-jb shera thora garha ho jye to us me bhuni hui soji dal dain r thori dair tk pkaen.r agr ap zaiqa mazeed brhana chahty to mewa jat waghera dal lain.

7-thori dair pkany ky bd soji tyar hy usy utar kr bartan me dal lain mazedar hlwa tyar hy ab khud b khain r thori sajwat ky sath mahmno ko khany me b pesh kr skty.

Sort:  

Mujhe ye halwa bohot pasand hai, Normally isse pehle shaadiyon me banaya jaata hai.. ye post ne wo yaad dila diya.

Congratulations @urdublog! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published a post every day of the week

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

You got a 90.90% upvote from @minnowvotes courtesy of @urdublog!

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66269.58
ETH 3204.67
USDT 1.00
SBD 4.24