Yap - boz yapmaya devam #3

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba sevgili arkadaşlar,

Uzun zaman oldu yap-boz yapmayalı. Dün akşam eve giderken yeni bir tane daha aldım. Yalnız bu biraz zor ki 1000 lik olanlardan.

Evde çocuklar ile vakit geçirmek güzel ama yapacak birşeyler varsa. Çocuklar sürekli aktivite istiyor ve bilmiyorum sizlerinkiler de öyle mi çok çabuk sıkılıyorlar. Şimdi bizim zamanımızda diye başlayacağım... Ama gerçekten öyle değil mi biz 80-90 çocukları kendimizi eğlendirecek, zaman geçirecek bir uğraşı muhakkak bulurduk. Mesela şişe kapaklarıyla ilik oynardık çok da zevkli olurdu. İlikleri ceplerimize dolduracağız diye çok cep yırtmışlığımız, çok pantolon eskitmişliğimiz ve de bu yüzden çok dayak yemişliğimiz vardır. Yine de bir gün eve gelip de ben sıkıldım, bir aktivite yapalım dediğimiz olmamıştır.

Neyse yine eskilere gittim. Demek ki zamane çocukları böyle... Gelelim yap-boza, açtık kutuyu yalnız iyi mi ettim kötü mü bilemedim 1000 parça alarak. Şimdiki hal bir karton üzerine renklere göre ayırdık 4 kişi 8 elden. Gözüm çok korktu ama başladığım işi bitirmem gerek.

image

Umarım tez zamanda bitiririz de bitmiş halini de burada sizinle paylaşabilirsiniz.


Bir sonraki etkinlikte görüşmek üzere,
Hoşçakalın...

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by agememnon from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64733.60
ETH 3170.85
USDT 1.00
SBD 4.16