Bloglarını Beğenerek Takip Ettiğim Kişiler Ve Tavsiye İsteği

in #tr6 years ago

DQmWNPuC5qZZ1eTEWf7ye2dVudZgDJnRXKmZfdt8iQaGhLC.png

Merhaba.
Son dönemde sosyal medya kullanımı bakımından hayatım epey değişmiş görünüyor. Yaklaşık 7 aydır Steemit kullanıyorum. Bu platform ile @anadolu'nun tavsiyesi ve yardımı ile tanışmıştım. Kendisine buradan bir kez daha teşekkür ederim. Steemit'i kullanmaya başladığım günden bu yana yavaş yavaş burada daha çok vakit geçirmeye başladım. Buna orantılı olarak da diğer sosyal medya platformlarından yavaş yavaş uzaklaştım. İyi veya kötü reklam olmaması için isim vermeyeceğim ama bu durumu dikkate alarak iki adet sosyal medya aracını cuma günü itibariyle hayatımdan çıkardım. Bundan dolayı artık burada daha çok vakit geçireceğim.

Bu platformda vakit geçirecek olduğuma göre burası bana bir şeyler katmalı diye düşünüyorum. Bunu hem maddiyat olarak değerlendirebiliriz. Hemde tecrübe, bilgi ve eğitim olarak değerlendirebiliriz. Bunun için burada değerli içerikler üreten kişileri bulmak istiyorum. Şu anda takip ediyor olduğum kullanıcıları zaten değerli bulduğum için takip ediyorum. Ancak bunların içinde özellikle, mesela; @anadolu, @sorucevap, @muratkbesiroglu, @arafs, @biriki3'ün bloglarını severek okuyorum.

Burada değerli içerik üreten kullanıcıları bulabilmem için, başlıktan da anlaşılacağı üzere sizlerden tavsiye istiyorum.

Beğenerek bloglarını okuduğunuz, size göre değerli içerik üreten bir kaç kişiyi bana önerebilir misiniz? Tabiki Türkçe yazan kullanıcılar arasından öneride bulunursanız benim için daha iyi olacaktır.

Şimdiden herkese teşekkürler. İyi akşamlar.

Görüntü: kaynak

Sort:  

Blogumun özellikle takip edileceğini hiç beklemiyordum. Teşekkür ederim. Birkaç tavsiye ben yapayım:

@emrebeyler: Steemit ile ilgili bazı şeyleri öğrenmeme yardımcı olan blogları var. Aynı zamanda witness oylarımdan birisini de @emrebeyler için kullandım.

@gokhan83kut (84 de olabilir, hatırlamıyorum): Steemit'i anlamış sayılı insanlardan diyebilirim. Bilim etiketine katkıda bulunuyor.

(işime dönmem gerekti, burada kesiyorum şimdilik)

Teşekkür ederim.

Release the Kraken! You got a 28.99% upvote from @seakraken courtesy of @ahmetay!

You got a 22.47% upvote from @brupvoter courtesy of @ahmetay!

You got a 23.53% upvote from @dailyupvotes courtesy of @ahmetay!

Please upvote this comment to support the service.

Hello dailyupvotes!

Congratulations! This post has been randomly Resteemed! For a chance to get more of your content resteemed join the Steem Engine Team

Resteem bot Service! Promote Your New Post.Find New Freinds - Followers - Upvotes. Send 0.400 SBD and your post url in memo and we will resteem your post to 9000+ followers from two different account.@stoneboy and @vimal-gautam.

Congratulations, your post received 16.95% up vote form @spydo courtesy of @ahmetay! I hope, my gratitude will help you getting more visibility.
You can also earn by making delegation. Click here to delegate to @spydo and earn 95% daily reward payout! Follow this link to know more about delegation benefits.

You have been defended with a 25.00% upvote!
I was summoned by @ahmetay.

You got a 26.22% upvote from @nado.bot courtesy of @ahmetay!

Send at least 0.1 SBD to participate in bid and get upvote of 0%-100% with full voting power.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 3.42% upvote!
I was summoned by @ahmetay. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.25
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63157.91
ETH 3096.77
USDT 1.00
SBD 3.91