Steemit'te 215. Gün - Mevcut Durumum

in #tr6 years ago

Steemit'e 2017'nin Ekim ayında @anadolu'nun daveti ile katılmıştım. Katıldığım günden bu yana desteklerinden ötürü bir kez daha teşekkür ederim. Bugün bu platformdaki 215. günüm.

Screenshot_2018-06-01-09-16-27-1-1.png
Kaynak

Katıldığım günden bu yana burada kendimi bayağı geliştirdiğimi düşünüyorum. İlk günlerde nasıl paylaşım yapılacağını bilmiyordum. Oy vermenin işlevini, kürasyon meselesini hiç anlamıyordum. İlk başlarda çok amatörce paylaşımlar yaptım. Hatta bilgi eksikliğimden dolayı bir defa Steemit kurallarına uymayan paylaşım dahi yaptım. Kullandığım görsel ve bilgi için kaynak vermemiştim. Tabi ki @steemcleaners gelip Down Voteyi bir tokat gibi vurmuştu. O günden itibaren yavaş yavaş kuralları, teamülü öğrenmeye başladım. Zamanla güzel yazılar yazdığımı da düşünüyorum. :)

Sonuç olarak bugün 215. günüm ve bugünkü durumumu buraya bir rapor şeklinde kaydetmek ve ilerleyen dönemde gelişimimi takip etmek istiyorum.

  • 215 gün sonunda Steemit platformunda en önemli etken olan Steem Power miktarım, 114.409. (Elbette bu süreç içerisinde hayli bir zamandır Power Down yapıyorum.)

  • 215 gün sonunda itibar puanım, 57.9 Bu bilgiyi şuradan alıyorum.

  • 215 gün sonunda 151 MB'lık bir Bant Genişliğine sahibim.

  • Geçen sürede buradan belli bir miktar kazandım :)

  • Bu her ne kadar Steem-SBD'nin değerine göre çok değişken olsa da hesabımın şu anki tahmini değeri: 295,60 dolar.

  • Yorumlar ve bloglar dahil 420 paylaşımım bulunuyor. Bu paylaşım 421. olacak.

  • Şu an itibariyle 1024 takipçim bulunuyor. Ancak takipçilerimin yüzde kaçı aktif kullanıcıdır bilmiyorum/incelemedim.

  • Şu an itibariyle paylaşımlarını beğenerek takip ettiğim 20 kişi bulunuyor.

    01.06.2018

Herkese iyi günler dilerim.

Sort:  

Goodlock in steemit.com

Goodluck here

Welcome, ahmetay! Best wishes for a great journey here in this fun-loving community :) All the best!

By the way, there are several groups you as a newcomer can join. They will stay with you for your journey, helping and mentoring along the way.

@greetersguild invite link https://discord.gg/AkzNSKx
@newbieresteemday invite link https://discord.gg/2ZcAxsU

Welcome to Steem, @ahmetay!

I am a bot coded by the SteemPlus team to help you make the best of your experience on the Steem Blockchain!
SteemPlus is a Chrome, Opera and Firefox extension that adds tons of features on Steemit.
It helps you see the real value of your account, who mentionned you, the value of the votes received, a filtered and sorted feed and much more! All of this in a fast and secure way.
To see why 2782 Steemians use SteemPlus, install our extension, read the documentation or the latest release : Some features are off - Back to normal soon.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 5.45% upvote!
I was summoned by @ahmetay. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Welcome to steem

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64678.67
ETH 3086.68
USDT 1.00
SBD 3.87