Sarımsağın Mucizevi Faydaları.

in #tr6 years ago (edited)

Öncelik kendimi tekrardan tanıtayım ben Chef Ahmet bi restorantta cheflik yapıyorum.Hayatı aşçılık üzerine kurulu olan bir mutfak sevdalısıyım.Sürekli olarak insanlara kendi tecrübelerimi en iyi şekilde aktarmaya çalışıyorum ki bilgi paylaştıkça güzeldir.Bu platform diğer sosyal mecralardan daha güzel ve sade geliyor çünkü diğer sosyal medya araçlarında ilginç bir karmaşa ve gariplik var herkese birbirinden bişeyler çalma çabası veya bi gösteriş.Burda ise işler gayet güzel rahatça yazımı yazıyorum tariflerimi paylaşıyorum ve ciddi anlamda bu ortamı çok sevdim ve zamanla üstüne koyarak geliştirmeyi hedefliyorum.Şimdi gelelim asıl konumuz olan ;SARIMSAK o bir efsane buyrun efendim sizin için aşağıda onunla ilgili güzel bilgiler verdim iyi okumalar.🙂

 

Sarımsak mı? Kokar şimdi o ' dediğinizi duyar gibiyim önce biraz göz atın faydalarını gördükten sonra tepkiniz aynı olacak mı.

Sarımsağa karşı ciddi bir ön yargı var maalesef ve ben sözlerime SARIMSAK diye başlıyorum ve saymaya başlıyorum sarımsağın faydalarını😊 10 insana sorsanız 8'i sevmez sarımsağı.😏 Aslında genel olarak sevilir de başkalarını rahatsız etmekten çekiniriz bazen.En azından ben böyle düşünüyorum kendimce Ama şimdi söyleyeceğim faydaları duyunca bakalım düşüncelerinizde herhangi bir değişiklik olacak mı? 😄Başlayalım o halde .👍


 

1)DOĞAL ANTİBİYOTİK !

Bağışıklık sisteminizi kuvvetlendirerek hastalıklara karşı direnç kazanamamıza yardımcı olur ✊ Daha bu ne ki.

2)KANSERE YAKALANMA RİSKİ BİTİYOR.

Tam olarak doğru duydunuz. Azımsanmayacak kadar insan hayatını karartan o kanser varya işte ona karşı tam bir savaşçı tam bir kahraman.Çiğ veya az pişmiş sarımsak tüketmek, çeşitli kanser türlerine yakalanma riskini ciddi oranda azalttığı görülmektedir.

3)KOLESTEROLÜ DÜŞÜRÜR.

Yapılan çeşitli araştırmalara göre her gün düzenli olarak sarımsak tüketmek, kolesterol düzeyinde ciddi düşüşlerin gerçekleştiğini ve dengelediğini ortaya koymaktadır.

4)DEMİR EKSİKLİĞİNE TAM BİR İLAÇ

Sarımsak demir eksiliğinde ve giderilmesinde büyük rol oynar. Hücrelerde bulunan demirin hücreden ayrılıp tekrar başka bir dolaşıma dönmesi için 'ferroportin' adlı protein miktarı, sarımsak tüketilerek ciddi oranda arttırıla bilir.

5)KIŞIN SOĞUK ALGINLIĞINA...

Kış aylarında tam bir antibiyotik görevi üstleniyor. Maşallah ama ben bu kış hiç hasta olmadım mesela 😄 Acaba neden? 😄

6)SARIMSAK İLE SİNDİRİN.

Çünkü sarımsak mide için faydalıdır.Yaplıan araştırmalarda sindirime yardımcı olduğu gözlemlenmiştir.

7)CİLDİNİZİ YENİLER.

O içeriğini bilmediğiniz kremlere tonlarca para dökmek yerine sarımsak yiyerek cildinizi güzelleştirmenizi sağlar.😄😄

8)VİTAMİN DEPOSU!

Sarımsağın bileşenlerinde A,B,C vitaminleri ve yüksek miktar da alil sülfür bulunuyor.

9)VÜCUTTAN TOKSİNLERİN ATILMASINA CİDDİ ANLAMDA YARDIMCI OLUR.

Eveeet.Vay be dediğinizi duyar gibiyim.Bi sarımsağın bu kadar faydası olur mu olur.Araştırılmış ve kanıtlanmıştır bu 9 madde.S


Posted from my blog with SteemPress : https://ahmetchef.timeets.xyz/2018/07/05/sarimsagin-mucize-faydalari/

Sort:  

Congratulations @ahmetchef! You have completed the following achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:
SteemitBoard World Cup Contest - Round of 16 - Day 4


Participate in the SteemitBoard World Cup Contest!
Collect World Cup badges and win free SBD
Support the Gold Sponsors of the contest: @good-karma and @lukestokes


Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.33
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66363.68
ETH 3207.73
USDT 1.00
SBD 4.27