BtcTurk Usdt'yi Ekledi

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Yaptığım paylaşımlara şöyle bir göz gezdirenler beni "BtcTurk reklamcısı" sanır. Oysa borsanın kullanılarından birisiyim. Böyle sanmalarında haklı olabilirler. Çünkü kripto paralarla tanışalı beri BtcTurk borsasını kullanıyorum. Şimdiye kadar hiç bir sorun da yaşamadım. Evet, Paribu ve Koineks borsalarını da kullanıyorum ama bu borsa bana diğerlerinden daha sıcak geliyor :)

Türkiye'de yaklaşık 25-30 adet borsa var. Daha kullanışlı, hızlı, portföyü geniş borsalar var elbette. Ancak BtcTurk ülkemizde alanında bir ilk. Kendilerini sürekli olarak geliştirmeye devam ediyorlar. Hem de onca eleştiriye rağmen.

Gelelim paylaşımın sebebine; BtcTurk Usdt TETHER'i listelemeye başladı. Haliyle Usdt listeleyen borsalarla BtcTurk arasında bir arbitraj fırsatı da doğdu 😉 Aynı zamanda Usd/TRY ticareti için bankaların komisyonlarından da kurtulmuş oluyoruz.

Ama şunu bilmekte fayda var. Usdt hala şüpheli kripto paralar arasında. Kullanırken dikkatli olmak lazım.

Paylaşımları Steem blok zincirine aktarırken Steempress eklentisini kullanıyoruz. Okuduğunuz için teşekkür ederim. İyi eğlenceler, bol kazançlar.
Görsel kaynağı: link



Posted from my blog with SteemPress : https://linkrazzi.com/2018/07/btcturk-usdtyi-ekledi/

Sort:  

Keşke Azerbaycanda da bir kripto para borsası olsa. Türkiye çok şanslı bunun için

Zamanla olur hocam. Potansiyel kullanıcı sayısı yeterli hale gelince mutlaka açılır.

potansiyel kullanicilar var ama devletsel kanun yok izin verilmiyor şu an

İyi bakalım, fırsatlar artıyor - alım satım için ürün yelpazesi genişliyor. Alternatif altcoinler eklemelerini de beklerim açıkçası. :D

O konuda yavaş davranıyorlar hocam. Bir de bi öncekinde az çok hacim oluşmasını bekliyorlar galiba. Değilse "doldur bütün kripto paraları" mantığı yürümüyor.

Yavaş işledikleri konusunda hemfikiriz sanırım. :D

Tether eklenmesi güzel bir gelişme. Transfer maliyeti ne kadar acaba bilginiz var mı?

BtcTurk yatırma çekme ücretsiz hocam. Ancak diğer borsalarda farklılık olabiliyor.

Teşekkürler.

benim halen bir btcturk hesabım yok :D sadece binance üzerinden devam ediyorum

Çekecek kadar çoğalınca olur hocam, umarım :)

Gülümsetti:) O projeden o prejeye atmayı düşünüyorum şimdilik tl her zaman değer kaybediyor

Bilgilendirme için teşekkürler, girip biraz inceleyeyim ben de :)

Rica ederim, ne demek :)

Oldukça ilginç olmuş. BTCTurk çok kilit bir hamle yapmış...

Bakalım BTC/USDT, ETH/BTC vb. pariteler ne zaman gelecek.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64320.07
ETH 3154.23
USDT 1.00
SBD 4.34