Kripto Para Borsalarımızda Güncel İşlem Komisyonları

in #tr5 years ago (edited)

Merhaba. Bu gün Türkiye'deki kripto para borsalarındaki alım-satım komisyonlarını araştırdım. Her borsayı incelemedim. Ancak diğerlerine nazaran daha fazla kullanılan borsaların işlem ücretlerini listeleyeceğim. Oranları yüzde oranıyla vereceğim, borsaları harf sırasına göre listeleyeceğim.
forexdoktoru.jpg
Görsel: Forexdoktoru.com

Borsa .. Maker .. Taker
Bitfeks: .. 0 .. 0.003
Btcturk: .. 0.20 .. 0.30
Koineks: .. 0.20 .. 0.30
Koinim: .. 0.40 .. 0.40
Paribu: .. 0.30 .. 0.40
Vebitcoin: .. 0.15 .. 0.15

Evet. Bitfeks borsasında piyasa yapıcılar sıfır komisyon ödüyormuş. Bitfeks'e üye olmak isterseniz buradan buyurun: Bitfeks.com (ref linkli)

Maker, taker nedir?
Maker piyasa yapıcı demek. Bu tip, işlem emirlerini tahtaya kaydeder. Taker ise piyasa alıcı demek. Bu tip, son fiyattan, ne bulursa alır veya satar.

Bu arada verdiğim komisyon oranları benim son kontrolümdeki oranlardır. Siz bu paylaşımı gördüğünüzde değişmiş olabilirler. Yeni paylaşımlarda görüşmek üzere, takipte kalın.

Sort:  

Bitexen'de de yapıcı komisyonu %0. https://www.bitexen.com/help/fees

Hacim durumu nasıl hocam?

Yeni bir borsa, fazla coin çeşidi de yok. Burada hacim değerleri var: https://chainsage.com/tr/exchanges/bitexen/ Ben pek anlamam.

Teşekkür ederim hocam.

You got a 24.55% upvote from @minnowvotes courtesy of @anadolu!

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70310.43
ETH 3568.34
USDT 1.00
SBD 4.73