Kripto Para Ticaretinde Kendimi Geliştirme Çalışmalarım

in #tr6 years ago (edited)

İyi akşamlar. Tatildeyken kripto para ticaretine de ara vermiştim. Çalışmalara kaldığım yerden yeniden başladım. Her zaman olduğu gibi para kazanmayı hedeflemekten çok kendimi eğitmeye çalışıyorum. İşin gerçeğini söylemek gerekirse yazarken her şey süt liman. Ama iş uygulamaya geldi mi verdiğimiz tavsiyelerin çoğunu uygulamıyoruz 😂 Gelelim bu günlerdeki eğitim çalışmalarıma.
Screenshot_20180514-201546.png

  • Duyguları devre dışı bırakmaya çalışıyorum. Borsada ticaret yaparken adeta robotlaşmak gerekiyor. Değilse bilinçaltımız portföyümüzü eritmek için elinden geleni yapıyor.

  • Grafik ekranımı sade tutmaya çalışıyorum. Gerekli olmadıkça indikatörleri değiştirmiyorum. Yeni indikatörler vb. keşfetmeyi değil mevcut indikatörlerimle uyuşma konusunda çaba harcıyorum. Zaman dilimi konusunda alış satış zamanları hariç sabit kalıyorum.

  • Portföyümün büyük kısmını haftalık, aylık yatırım için ayırdım. Küçük bir kısmını ise saatlik veya daha kısa süreli işlemler için kullanıyorum.

  • Kripto para çeşitliliğimi azalttım. Artık sadece hacimli, dalgalanmaların yüksek olduğu yatırım araçlarını kullanıyorum.

Yukarıda söylediğim gibi amaç eğitim. Kısa süreli al sat işlemlerinde kar da, zarar da çok fazla 😊 Ama olumlu yönde gelişme var diyebilirim. Herkese iyi eğlenceler, bol kazançlar. Görüşmek üzere.

Görsel kaynağı: Tradingwiev.com

Sort:  

Ben bir ara borsaya az bir miktar yatırmıştım, günlük al-sat eğleniyordum. İnsan işi gereği bütün gün bilgisayar başında olunca kendine türlü eğlenceler icat ediyor:)
Ne zaman kendi hislerimle hareket etsem kaybettim. Sonra Bloomberg'de o gün ekonomistler ne derse tam tersi pozisyon alarak bayağı bir kazandım. Fakat çok küçük bir miktarla oynamama rağmen çok stresli bir şey ve benim yaptığım şekliyle tam kumardı -öylece bıraktım.

Genellikle kötü tecrübelerle dolu borsa hikayeleri. İyi ki bırakmışsınız, bağımlılık yapmamış :D

You got a 58.71% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

You got a 40.54% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

You got a 49.98% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

Ağırlıklı ortalama fiyatın kendisine odaklı olduğu için,
RSI 'ı işin içine hacmi de kattığı ve uyuşmazlık durumları için
Bollinger'i biraz psikolojik sınırlara işaret ettiği için seviyorum. -kabul, adı da güzel :)

Ama,
yeni bir sekmede şöyle bir konularıma baktım, son paylaştığım 10 grafikte bolca destek direnç var fakat sadece 2'sinde indikatör var. O da Ağırlıklı Ortalama. // Diğerlerinden daha sade ve bir nevi fiyatın özeti gibi olduğundan buna torpil yapıyorum galiba :)


Robotlaşma meselesine katılıyorum. Rakam arttıkça, insan canlısının ürkeklik ya da aç gözlülük kat sayısı artıyor. Bu yüzden 6++ ay kod yazıp kendimizi devre dışı bırakmışlığımız var ;)

Bollinger Bandları'na bir türlü alışamadım bende. Destek drenç çizgileri hakkında bir yazı bizi çok memnun eder aslında ;)

Günlük al/sat ile kumar oynadığımın farkına vardığımda uzun vadeli coin biriktirmeye başladım. Belki de uzun vade en iyisidir. :)

Yatırım tavsiyesi değildir.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66654.57
ETH 3250.95
USDT 1.00
SBD 4.33