"Topluluğa Destek" Falan Hikayeymiş

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Steemit'e başlayalı neredeyse bir sene oldu. Düşüşler yükselişler, sohbetler, toplantılar derken bu günlere geldik. Biraz önce @revan746 ile sohbet ediyorduk. Aklıma geldi, #TR etiketi istatistiklerine şöyle bir göz gezdirdim. Sabit arkadaşlar haricinde kimse kalmamış. Tatil olmasına falan bağlıyordum ama resmen terk edilmişiz :)

Steemit'e başlayalı beri etikette içerik üretenlere destek olmaya çalıştık. Bu sebeple çok fazla zarar ettik. Şöyle bir bakıyorum da; Destek falan hikayalerine girmeseymişiz fiyat düşüşlerine rağmen kazançlı çıkacakmışız. Destek olduğumuz kişiler paraları çekip ortadan kayboldular. Desteği kestiğimiz anda adımız bile anılmaz oldu.

"Sizden destek isteyen mi oldu?, Destek vermeseydiniz" diyenler çıkacaktır. Nereden bilelim. Belki burada bişeyler yaparız. Belki bir istisna olur da topluluk olarak bişeyleri değiştiririz diye düşündük. Ama yanlış düşünmüşüz. Tam tersini kanıtlayan şeylere şahit olduk. Son örnek Sapien'den. Arkadaşlar acemilik çekmesin, bir gurup kurup paylaşım yapalım diye düşünmüştüm. Ödülünü anında aldım :)
20180810_121610.png
Her neyse. Steemit'te içerik üretmeye devam ediyoruz. @minnowbooster'a oy satmaya başladım. (topluluğa destek için kürasyon izine katılanlara duyurulur) Sizlere de tavsiye ederim @smartsteem veya MB'ye oy satarak veya delegasyon yaparak kazanç elde edebilirsiniz. Bilgi paylaşımı yaptığımız bir Discord kanalımız var. Katılmak isterseniz: https://discord.gg/PZhaPvX

Yeni paylaşımlarda görüşmek dileğiyle, takipte kalın. İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

Steempress üzerinden yazdığım tüm yazılara tr etiketi atıyorum. Biz azeriler sayıca azız. Ama TR güncel kalsın diye şahsen elimden geldiğince destek vermeye çalışıyorum. Nr kadar etkisi olut orasını bilemem ama.

Teşekkürler. Ben bir ayrım görmüyorum hocam. Aktiflik konusuna gelecek olursak bizden aktifsiniz. Tebrik ederim.

Yıllardır hep yazmak istedim. Bir sürü de platform vardı yazmadım. İş yerine yeni başlayan bir sosyal medya uzmanımız sayesinde steemit ile tanıştım. Uzun bir süre izledim. Anlamaya çalıştım. İlk defa beni yazmaya iten bir platform oldu burası.

Yoğunluklarımdan fırsat bulabildiğim sürece #TR etiketinde yazmaya devam edeceğim. Bu platformda yazan son kişi olsam bile inatla devam edeceğim.

Tebrik ederim. Paylaşımlarınızı takip ediyorum hocam.

Biraz küsme durumlarida olmus olabilirmi.

Olamaz hocam. Burası fiziki bir ortam değil. Arkadaşlar olarak grup halinde katılanlar hariç kimse birbirini de tanımıyor.

Ne deseniz haklısınız hocam, bir zamanlar olanlar şimdi yoklar. Ben de bir süredir yazmıyorum, yazamamın asıl sebebi burayı terketmek değil. Burada kaldığım sürede gerçek hayatımdaki bazı şeyleri aksatıyorum ve kötü sonuçlar doğuruyor. Aslında herşey buraya fazla kafayı takmaktan kaynaklanıyor gibi.

Sen elinden geleni yaptın @anadolu hocam, herşey için sana minnettarım. Burada insanların yararını düşünen nadir insanlardansın, birçoğunun amacı paradan ibaret.

Rica ederim hocam ne demek. Bi kaç cümle de olsa arada bir şeyler yazın yine de.

Umarım steemit kuru yükselir ve gerçekten buradaki emek veren insanlar hem dostluğun maneviyatından hem de maddi kazançlar elde ederler.

Umarım. Beklentimiz gerçekleşir.

You got a 7.32% upvote from @postpromoter courtesy of @anadolu!

Want to promote your posts too? Check out the Steem Bot Tracker website for more info. If you would like to support the development of @postpromoter and the bot tracker please vote for @yabapmatt for witness!

Crypto piyasasına olan güvenin eksi yönde seyretmesi ve steem fiyatının oldukça dip seviyelere gelişi neden olmuş olabilir. Hemfikir olduğumuz konular da yok değil @anadolu

Haklısınız hocam da bırakanların çoğu zaten "faydalı olmak, yazmayı geliştirmek, bilgi edinmek" vb. için buradaydı.

Yanlış zamanda , yanlış kişiler :) malesef ben hala burdayım internetim cok kötü olduğundan yayın yapamıyorum ama takip ediyorum sürekli video atsam yararı olurmu diye düşünüyorum sonra vazgeçiyorum artık dediğin gibi parasını alan gidiyor biz böyle bir toplum olduk istisnalar tabiki var ama kaideyi bozmuyor malesef neyse ben sizi ve yorumlarınızı takip ediyorum güncel olarakta takip ediyorum paylaşım yapmasamda buralardayım :)

Ben de yavaş yavaş çözmeye başladım hocam. Sadece metin, görsel veya video yetmiyor. Harmanlamak lazım artık.

herşeye yeniden başlamak hiçbir zaman zor değildir ama bakalım.

Abi, ben Facebooka geri dönüyorum 😀. Kötü günlerin ömrü az olur, tek tesellim şu. Her platformada bu cürdür, çok az adam başarılı olur, sona kalır, kalanlar başarılı olanlardır. Kar etmese bele.

Evet. Bunu çok yakında göreceğiz zaten.

Bence herşey olduğu kadar hocam, plarformdan keyif alarak yazması ve sevdiğimiz arkadaşlarla iletişimde olmak yeterli, yazın rehaveti de var diğer sebepler de var yazıların azalmasında. Sizler ve giden arkadaşlarımızdan bazıları topluluğa güzel destek oldular. Destek alanların kimi gitti kimi kaldı, kimbilir belki geri dönenler olur:)

Yorum için teşekkür ederim öncelikle. Yalnız bunu mevsimlik işçi mantığıyla değilde düzenli çalışmayla yapmış olsaydık şu anda topluluk kendi kendine yetiyor olurdu.

Evet ama siz de biliyorsunuz ki herkesi toplamak aynı fikirleri paylaşmak çok zor. Bir kaç seferdir arkadaşlarıma yazmaları ve birlik olma konusunda çağrıda bulunmama rağmen iki kişi baricinde kimseden ses çıkmadı. Olduğu kadar artık. Biraz hobi gözüyle de baktığım için eskisi kadar üzülmüyorum sonuçta keyifle bir şey yapmak iş mantığıyla yapmaktan daha az etkiliyor insanı 😃🙆‍♀️

Genel bir bırakmışlık var sanki @anadolu, ortam keyifsiz gibi. Haliyle herkesi etkiliyor. Ben sistemi yeni yeni çözmeye çalışıyorum derken geçen bir downvote yağmuru yedim yabancı hesaplardan, iyice keyfim kaçtı. Bahsettiğiniz @smartsteem 'e oy satmayı deniyorum ben de, ama @minnowbooster için whitelist engeli var maalesef.

Downwote olayları her zaman oluyor hocam. Bir süre sonra bırakırlar. Oy satma için ek bir şart yok hocam. Gerekli ayarları yapınca oylamaya başlıyor.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71