Attığım Oylar Bu Düşüşte Zarar Ettirdi mi?

in #tr6 years ago

Geçen hafta bu günlerde 3.90 civarında olan Steem Median Değeri sürekli düşerek 2.80 dolar civarına geldi.

Neredeyse % 25 civarında bir düşüş anlamına geliyor.

Benim de kafama takılan bir konu oldu. Acaba ARAF Sistemine göre attığım oylardan dolayı aboneler zarar ettiler mi?


Araf.png

ayrac1.png

Hemen 7-8 gün önce attığım oyları incelemeye başladım. O zamanlarda 0.50 SBD'ye göre 2.7 kat oylama yapıyordum. Yani her içeriğe ortalama 1,35 dolar oy atmış olmam gerekiyordu.

Median değeri düştüğünden attığım oy değerleri de haliyle düştü ve işte sonuçlar:
(Sonrasında zarar edilip edilmediğinin de hesabını yapacağım.)


ayyildiz.png

ayrac1.png

baycan.png

ayrac1.png

cash.png

ayrac1.png

doctor.png

ayrac1.png

ecotone.png

ayrac1.png

eyup.png

ayrac1.png

neokuduk.png

ayrac1.png

punky.png

ayrac1.png

Oyları farklı zamanlarda attığım için bazı farklılıklar var. Belki de içeriği sevdiğimden dolayı bazı fazladan attığım oylara da denk gelmiş olabilir bunlar. Detaylı incelemedim. Attığım oylar 1.35 dolar civarında olması gerekirken kazanç kesinleştiğinde geriye kalan miktarlar 1.02-1.21 aralığında seyretmiş.

Şimdi zarar edip edilmediğini en kötü miktara göre yapmam gerekiyor. Yani 1.02 dolara göre.

  • 1.02 doların % 25'i kürasyon'a gider.

  • % 75'i yani 0.765'i bize kalır.

  • Bunun da yarısı 0.765 / 2 = 0.3825 SBD olarak gelir.

  • Diğer yarısı güncel median'a bölünür ve SP olarak gelir.

  • Yani 0.3825 / 2.83 = 0.135 Steem Power

  • Steem Power'ı SBD'ye döndürdüğümüzde 0.165 SBD elde ederiz.

  • Sonuç olarak toplamda 0.3825 + 0.165 = 0.5475 SBD yapar.

Bu büyük düşüşte bile 0.50 SBD karşılığında en kötü kazanan 0.55 SBD yani % 10 gelir elde etmiş oldu.


Yani oyların karşılığı 7 gün içinde yaşanan % 30'luk düşüşlere bile dayanabilir. Daha fazlasında hakkımızda hayırlısı. 😇

Güle güle harcayın. 😅

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

Görseller sitelerin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

Umarım herkes mutludur:)

:)) herkesi bilmiyorum ama ben sevindim bu duruma.

This post has received a 0.24 % upvote from @drotto thanks to: @arafs.

Ellerinize sağlık hocam. Steem median değeri ne kadar düşmüş olsa da sayenizde zarar etmedik, bunun için size minnettarım. Steem fitiyatı yeniden yükselmeye başladı, umarım eski haline döner. Bir de ;şimdi bot kullanmak mantıklımı, sizin bu konudaki Görüşünüz nedir?

Bugün sabah ki büyük düşüşten sonra kullanmaya başladım ben ;)

Congratulations @arafs! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

En kötü ben kazanmışım ya. Şimdi inceledim. İşte bunlar hep kısmet!

:( üzüldüm ama bir kurban seçilmesi gerekiyordu.

Şaka tabi, kesinlikle sizle bir alakası yok, tamamen median değerinin gün içinde bile oynak olmasından kaynaklanıyor.

Bir daha ki sefere en çok kazanan siz olursunuz umarım :))

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 61243.73
ETH 2974.21
USDT 1.00
SBD 3.69