Borsa Tahmin Yarışması & APPC - 08/06

in #tr6 years ago

Tahmin yarışması ile çok yakın tahminlerle geleceğin borsacılarını aramaya devam ediyoruz. Evet kraliyet ailesini yolcu ettikten sonra şöyle beğendiğim kripto paralar ile devam edelim.


borsatahmin.png

En son EOS'u sormuştuk ve sorduğumuz anda 183580 satoshi idi. İş saatine denk gelmesi ile katılım biraz az gelmişti bana o zaman da. Zaman dolduğunda EOS 191730 satoshi olmuştu ve en yakın tahmini @efsane60 vermişti.

Beğendiğim kripto paralar denince aklıma fazla gelmiyor. Bu sefer de onlardan birini ağırlayalım bakalım : APPC

Kurallar


  • Tahminler aynı gün içinde geçerlidir.

  • Tahminler sorulan günde 20:00'a kadar yorum olarak içeriğin altına atılır.

  • Gece yarısı 00:00'da alacağı değere göre, yani 4 saat sonrasında alacağı değer üzerine tahminler yapılır.

  • Binance borsasının değerleri kabul edilecektir.

  • Üzerinde değişiklik yapılırsa ona göre maddeler eklenecektir.

ayrac1.png

APPC'nin şu anki fiyatı 4127 satoshi.


Geçen sefer portföy yönetiminin ne kadar önemli olduğundan ve paramızı değerlendirmeyi iyi bilmemiz gerektiğinden bahsettim.

Paramızı 3 eşit parçaya bölelim demiştim ama işin aslı öyle de değil. Paranızı 9 eşit parçaya bölmeniz gerekmekte.

Şöyle açıklamam gerekiyor bunu. Diyelim ki 9000 TL paranız var yatırım yaptığınız. Bu parayı 9 eşit parçaya bölmemiz gerekmekte. Yani 1000 TL şeklinde 9 eşit parça.

Başlangıçta bu paranın 3000 TL si dolarda kalacak, 6000 TL si ile de bitcoin alınacak. Sonra ileride anlatacağım stratejilerden birine göre işleme gireceğiz.

Herhangi bir altcoinde alım fırsatı yakaladı isek eğer hemen 1000 TL lik alacağız.

1000 TL mi?

Evet, 1000 TL. Çünkü senin alım stratejin 9 kere tutar 1 kere tutmaz, o zaman da kazandığından fazlasını kaybedersin. Biz en kötü ihtimale göre işlem yapacağız.

Diyelim ki tanesi 200 TL'den 5 tane kripto para aldık ve fiyatı biz aldıktan sonra 100 TL'ye kadar düştü. Eğer başlangıçta tüm paramızı yatırmış olsaydık paramızın yarısını kaybetmiş olacaktık.

Ama şu anda kenarda bulunan paramızdan 1000 TL ile tekrar alıyoruz, 100 TL ye düşen kripto paradan bu sefer 10 tane alabiliyoruz. Ne yapmış olduk? Toplamda 2000 TL ile 15 tane kripto paramız oldu yani alış fiyatımız 133 TL ye düşmüş oldu.

Diyelim ki bir daha düştü. O zaman yine aynı işlemi yapıyoruz ve aldığımız fiyat ortalamasını daha da aşağılara çekmiş oluyoruz.

Hadi en başta aldığımızdan sonra düşmedi, o zaman ne olacak? Bu da soru değil ki, ne güzel işte kar ettin artık satabilirsin.

Bir sonraki sefere biraz daha anlatacağım bu konuyu.

ayrac1.png

Screenshot_2.png

Bu sefer indikatörlerle alakalı bir şeyden bahsetmeyeceğim. Yukarıda değindiğim konu ile ilgili devam edersek, APPC yi seçme nedenlerimden biri de bu konu idi. Çünkü ben APPC yi geçtiğimiz günlerde ilk olarak 4600 satoshi civarlarından aldım ve 4100 satoshilere kadar düştü. Ben de bu civarlardan tekrar alış yaptım.

Grafik yaklaşık olarak ilk aldığım zamandan itibaren ne kadar düştüğünü gösteriyor. Temennim artık yükseleceği yönünde.

ayrac1.png

Haydi tahminleri alalım, APPC Türkiye saatine göre gün bitiminde kaç satoshi olur?

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

Görseller tradingview sitesinin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

4120

Screenshot_2.png


Tebrikler 00:00 itibari ile 4122 satoshi imiş.

teşekkürler

Hadi be koyunum(coin !) bas gaza, bak hep dediğinin tersi çıkar diyorlar benim için. Onları yalancı çıkarmanın vakti geldi de geçiyor bile 😄

Ben bu şekilde kazanıyorum arkadaşlar işte, taktiği içerikte de belirttim biraz. Düştükçe alıyorum ve az da olsa çıkınca satıyorum. Tekrar düşerse tekrar alıyorum.

İndikatörleri anlatmaya geçtiğimde daha iyi anlayacaksınız.


Benim tahminim 4222.

Ama çok değil birkaç güne daha fazla kar getirecektir. Ben arada al-sat yaparak karımı arttırıyorum sadece 😄

4220 olsun :)

Hocam bana çok yakın tahminler yapmanız gözden kaçmıyor

Bu sefer herkesinki yakın gibi ama 😄

APPC'yi gördüysem bile dikkat etmemişim sanırım. AppStore / PlayStore olmaya öykünüyor galiba (?)
Bilmemiz gereken bir hikayesi var mı? Geç olmadan duymuş olalım ;)

Bir yazı hazırlayıp anlatayım hocam daha sonra detaylı.

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir. Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.
Quraturk hakkındaki tüm sorularınızı discord üzerinden sorabilirsiniz


Bu yorumu ya da günlük Quraturk postlarını oylayarak projeye destek olabilirsiniz.

ince görüyorum ve 4162 diyorum :)

Hocam siz bu appc den inatla kar etme niyetindesiniz bence 4080 seviyelerine kadar düşer.

Arada ediyorum ufak tefek satıyorum ama tekrar düşüyor tekrar alıyorum 😄

Burada analizi yapan sizsiniz hocam, siz işinizi bilirsiniz. Analizinize güveniyorsanız düşse de yükselse de, alırken de satarken de kar edersiniz.

Sen çıkacak diyorsan kesin düşecektir 4050

Hocam tuttursanız da oy alamayacaksınız gibi 😂

@efsane60 'a katılıyorum 😄
Dediklerimin tersi çıkıyor genelde ama ben böyle kazanıyorum nasıl oluyorsa 😄

Yatırımı herkes yapar @arafs kazanır..

  1. Siftah benden. Bu arada 3 kez üst üste nokta atışı yapsam bile aradığınız ben değilim :)

4201 yazdım fakat yorumda görünmüyor?

markdown yamuk yapmış sana, sebebini bilmiyorum ama bazen yazının başında yazıdğın sayıyı 1. diye çeviriyor. Benimde başıma çok geldi.

Yanına nokta koydum diye olabilir. Bu yamuğu cezalandırmayacak mısın? Bana yaptılar. Biricik doktoruna

Ben o markdown'un burnunu sıkacam sen hiç merak etme doktor. Saçını da çekebilirim. Ya da Aptal! diye hakaret etsem acıtır mı bilemedim.

Uzun zamandır bu kadar duygulanmamıştım...

Çocukluğum geldi aklıma 😄

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70351.33
ETH 3563.43
USDT 1.00
SBD 4.72