Güncel Abone Listesi ve Durumlar

in #tr6 years ago (edited)

ARAF Sistemi için SBD gönderenlerin ve karşılığında şimdiye kadar aldıkları oyların listesidir.


Araf.png

ayrac1.png

Hesap İsmiGönderim MiktarıToplam Aldığı Oy Sayısı
@punky5 SBD7
@ayyildiz5 SBD9
@eyupyusuf5 SBD10 - Tamamlandı
@sudefteri5 SBD6
@baycan5 SBD6
@lightshield10 SBD7
@doctorbishop10 SBD7
@ecotone5 SBD3
@queqtra5 SBD5
@neokuduk5 SBD2
@cashthekush5 SBD7
@agememnon5 SBD3
@dangerux10 SBD1

ayrac1.png

4 kişi daha katılmak istiyordu ama geri dönüşleri uzun sürdü. Onların yerine sonradan isteyen iki kişiyi daha almıştım ve şu anda 2 kişilik daha kontenjan var ama her abone her gün içerik üretmediği için bir kişiye daha yer ayırabilirim.

Şu anda 3 kişilik daha boş yer bulunmaktadır. Yakında @quraturk seçmeleri başladığında seçilen içeriklere de oy atacağımdan abone sayısını veya günlük 0.50 SBD ye göre oylama miktarını biraz daha aşağı çekerek abone sayısını tekrar aynı seviyede tutabilirim.

Oy oranları aşağıdaki gibidir, şu andaki oylama oranı 2.5 katıdır:

ayrac1.png

Median Değeri*Oy Oranı
< 1.30 $1.8
1.30 $ - 1.44 $1.9
1.45 $ - 1.59 $2.0
1.60 $ - 1.84 $2.1
1.85 $ - 2.09 $2.2
2.10 $ - 2.49 $2.3
2.50 $ - 2.99 $2.4
3.00 $ - 3.49 $2.5
3.50 $ - 3.99 $2.6
4.00 $ - 4.99 $2.7
5.00 $ - 6.99 $2.8
7.00 $ - 9.99 $2.9
10.00 $ <3.0

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

#tr 'ye olan desteğin için teşekkür ederim🤗

ben teşekkür ederim yaptığınız çalışmalar ve verdiğiniz emekler için ;)

Yeni sistemi ilk olarak tamamlayan olmak. 🤭

Büyük başarı 😅😅

Gayet güzel şeyler yapıyorsun her zaman destekliyorum seni gönülden takip ediyorum 😄

Teşekkür ederim bu güzel yorum için :))

Ben söz vermiştim, girmemişim. Vallahi yazı yazamıyorum epeydir o yüzden gerek görmedim. Şimdi abimi davet ettim, bir üyelik açtık kendisine, paylaşım yapmaya başladığında onun için bir üyelik alabilirim. Ama kesin konuşmayayım da söz vermiş olmayayım.

Aslında sana bir etkisi de yok tabi bunu, tavşan dağa küsmüş gibi. Söz verip tutmama olayı bende çok olmaya başladı o yüzden söz vermek istedim. :)

Seni kast etmemiştim ki ben :))

Sen olursa girerim demiştin sadece, sıkıntı yok yani rahat ol ;)

Abin de güzel paylaşımlarla aramızda yerini alır umarım.

Congratulations @arafs! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Upvote this notification to help all Steemit users. Learn why here!

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @arafs.

Teşekkür ederim katkılarınız için 😃

Ben de teşekkür ederim size katkılarınız için :))

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 69965.85
ETH 3540.49
USDT 1.00
SBD 4.71