Steem Fiyatı İnceleme 11/05/2018

in #tr6 years ago

Dün akşam muhabbet esnasında median değeri bu hafta artık pek düşmez diye düşünüyorum dedim. Artık kim nazar değdirdi ise onu söylediğimden beri aşağıya gidiyor Steem fiyatı.

Bitcoin'in ani düşüşü ile piyasa anlık korkulara girip satış işlemlerine başladı.

Dün akşam saatlerinde 3.40 dolar civarında iken o zamanda beri yaşanan düşüşle 2.50 dolarları gördü.


Screenshot_2.png

ayrac1.png

Bu içeriği hazırlarken ani yükselişler başladı tekrar 3.50 lere kadar fırladı, ani pumplar olsa da kendini toparlayacağının işaretleri bunlar.

Yeri gelmişken geçtiğimiz günlerde paylaştığım teknik analizin grafiğini tekrar atayım:


Screenshot_1.png

ayrac1.png

Yeşil daire olarak belirlediğim alım noktası içine girmiş olduğunu görebiliyoruz. Bu noktalarda bize al sinyalleri vermeye başlıyor artık.

Grafik üzerinde herhangi bir oynama yapmıyorum. Bu hareketleri tamamlayıp tamamlamayacağını birlikte göreceğiz. Kendimce alım noktasını ve yapabileceği hareketleri göstermeye çalıştım.

Ben bir yatırım uzmanı değilim, kendi araştırmalarım sonucunda bazı öğrendiklerimi yorumlamaya çalışıyorum. Bunlar doğu olacak, gerçekleşecek diye bir kaide yok.

Anlattıklarım yatırım tavsiyesi değildir, kendi araştırmanızı yaparak karar vermeyi unutmayın. (YTD & DYOR)

ayrac1.png

Görseller Kaynak:

Görseller sitelerin ekran görüntüleridir.

ayrac1.png

altyazı.png

Sort:  

~2,5 ve ~2'den geçen Fibo çizgileri de var.

İhtimal deyip, geniş ölçekte 1,34 ve 0.88'i de hesaba katarak Kum Saati modeliyle, Kademeli ALIŞ emirleri vermek, İndirim Kampanyalarından faydalanmayı sağlayabilir ;)

Hangi zaman aralığında inceliyorsun bir de öyle bakayım. Her ihtimali göz önünde bulundurmak gerekiyor kesinlikle. O yüzden hiçbir zaman all-in yapmamak gerekiyor. Kenarda her ihtimale karşılık hem bitcoin hem de dolar bulundurmamız gerekiyor.

Benim incelediğim grafik fibo trend wave'e göre şu şekilde:

Screenshot_4.png


Ama ben normal fibonacci değerlerine bakıyorum öncelikle:

Screenshot_3.png


Burada da 2.50 da hem fibonacci olarak hem de diğer konularda sağlam bir destek var.

Senin bakış açındaki grafiği de merak ettim ama şimdi :))

Kullandığım grafik bu:

steem.jpg
büyük hali

// Ps: Konu Steem olduğu için, SBD'yi gizledim ancak yıldızlar fazlaca olduğu için onlar kaldı. Onların konuyla bağlantısı yok :)

@captainsailor'un suçu bunlar adam ne dese o şeyin üstüne bir kısmetsizlik çöküyor :D Dün median değeri dedi düşmez dedin, çakıldı :D

İsim vermemiştim ben ama birinin nazarı değdiği belli :D

Bazı konularda konuşmamak gerekiyor sanırım, median değerine daha etki etmedi ama akşama etkilemeye başlar ;)

sizi vuraram :D

Çok hızlı bir düşüş oldu ve bu düşüşün verilen oylar üzerinde etkili olması üzücü bir olay :)

Allah'tan median var da hızlı bir düşüşü oylarda da görmüyoruz. Zamana yayılıyor ve yavaş yavaş bize çaktırmadan yapıyorlar :))

Toparlar birkaç gün içinde diye düşünüyorum. Zaten 2.5 dolar üzerinde çok sağlam destekler var, onu kırması pek mümkün görünmüyor. Kırarsa korkmak lazım ama.

Şu an düşüşü önemsiyorum ama keşke Steem ve SBD eşitlenmiş olsa
Median olayı güzel düşünülmüş dediğin gibi yavaş yavaş kendini belli ediyor burada bu da insanların pek anlamamasını sağlıyor :D

Sbd kalksa direk daha iyi olur :))

Hesap kitap yapmak için bu kadar uğraşmayız en azından. Direk şu kadar SP şu kadar Steem kazanacağız deriz.

Aynen o durum da var keşke SBD çekip gitse bu diyarlardan :D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by arafs from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @arafs.

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70541.68
ETH 3582.21
USDT 1.00
SBD 4.74