Bioxcin Siyah Sarimsak Şampuanı..

in #tr5 years ago

Saçlarımdan yana çok dertliyim çok. Çok ince telliler, çok sönükler, uçları yağlı, saç derisi kuru ay anlatırken bile ben yoruldum. Ne yapsam olmuyor, herkese iyi gelen yağlar falan benim saçlarımı aşırı yumuşatıp söndürüyor. Her gün saç yıkamayayım diyorum ama bu sefer de akşama doğru kötü görünüyor. Ayrıca mevsim geçişlerinde mutlaka yoğun bir dökülme de yaşıyorum. O nedenle bana değişik ve güzel vaatlerle gelen her şampuanı denemek istiyorum.

1.JPG

Başka çeşitlerini daha önce kullandığım Bioxcin yeni siyah sarımsak içeren bir şampuan çıkartmış. Ben de bu şampuanı yaklaşık 1 aydır falan kullanıyorum. Vaatleri arasında saça hacim, canlılık ve parlaklık katmak var. Ayrıca saç tellerini güçlendirerek dökülmesini de önlemeyi vaat ediyor.

2.JPG

Önce genel olarak siyah sarımsağın saça faydasına bakalım. Sarımsağın doğal bir antibiyotik olduğu biliniyor zaten. Sarımsak saçı beslediği için dökülmeyi azaltıyor. Ayrıca siyah sarımsağın kokusu beyazı gibi kötü ve kalıcı değil. Daha fazla antioksidan içerdiği için de saç ve saç derisi yani cilt sağlığına daha faydalı olduğu belirtilmiş.

3.JPG

Zaten şampuanın arka yüzünde de detaylı olarak belirtilmiş faydaları. Aynen günlük kullanıyorum. Biraz sulandırdığım şampuan ile tek yıkama genelde yetiyor. Sonrasında saçlarım ne çok yumuşak ne de bir krem yardımı olmadan açılamayacak kadar sert ve dolaşık oluyor. Özellikle fönle kuruttuğumda farkına vardım ki saçlarım oldukça parlak ve hacimli görünüyor ve şekli ertesi sabaha bozulmuyor. Dökülmesi de yarı yarıya azaldı diyebilirim. Ama ertesi güne mutlaka yeniden yıkamam gerekiyor.

4.JPG

Şampuanda belirgin bir koku yok, bitkisel bir kokusu var gibi ama kalıcı veya rahatsız edici değil.

5.JPG

İçeriğinde 1-2 şey var ama SLES ve paraben içermiyor.

6.JPG

Bitkisel içerikleri ve içindeki mineraller de oldukça iyi.

7.JPG

Tam vaat ettiği gibi saç dökülmesini oldukça azalttı. Bu bakımdan bu dönemi iyi atlattım denebilir. Saç tellerimi kalınlaştırması gibi bir etki gözlemlemedim. Ama saçlarım daha canlı ve sağlıklı görünüyor o doğru.

Yaza kadar kullanmaya devam edip etkilerini iyice gözlemleyeceğim. Gerekirse yazıyı revize ederim tabi. Etkisi aynen böyle devam ederse mevsim geçişlerinde kullanacağım tek şampuan olacaktır kendisi.
Sevgiler..

Sort:  

You got a 4.35% upvote from @bdvoter courtesy of @audreynsekerleri!

Delegate your SP to us at @bdvoter and earn daily 100% profit share for your delegation & rewards will be distributed automatically daily.

500 SP, 1000 SP, 2500 SP, 5000 SP, 10000 SP.

If you are from Bangladesh and looking for community support, Join BDCommunity Discord Server & If you want to support our service, please set your witness proxy to BDCommunity.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Teşekkürler🙏

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70839.13
ETH 3563.41
USDT 1.00
SBD 4.77