Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu..

in #tr5 years ago

Yaz aylarında cildimi yağlandırmadan ya da ekstra parlatmadan gereken nemi vermek uzun yıllardır benim için bir problem oluyor. Fazla ağır bir nemlendirici kullansam cildim en geç öğleden sonra ya da aşırı sıcakta dışarıda kalmışsam o saate bile kalmadan kremi kusmaya başlıyor. Ya da o kusamadan ben terle birlikte siliyorum zaten. Yazın zaten ortalık çok nemli cildim yeterli nemi alıyordur diye bir şey de olmadığı için ben yine bir nemlendirici krem arayışına girmiştim ki sanırım Nisan ayında Loreal Nem Terapisi Aloe Vera Suyu ile tanıştım.

1.JPG

Kadınlar Günü indiriminde 18-20 TL. gibi bir fiyata aldım kremi, tabi şimdi fiyat artmış durumda. Mayıs başından beri bütün yaz boyunca gündüzleri güneş kremi üzerinde, akşam eve gelip cildimi temizledikten sonra da yine yatana kadar nem vermesi için sürekli kullandım. Öncelikle Loreal nem terapisini başka bir kremin üzerine özellikle de bir güneş kremi üzerine sürerken biraz beklemeniz lazım ki cilt her iki kremi de emerek bütünleştirsin size de temiz ve pürüzsüz bir cilt kalsın. Bu aşamadan sonra makyaja geçebilirsiniz. Eğer kremi tek başına sürecekseniz de makyaja geçmeden önce bir süre beklemeniz gerekiyor. Kremin adı zaten aloe vera suyu olarak geçiyor, kıvamı hakikaten çok akışkan, onun için bekleyin krem emilsin sonra harekete geçin ve makyajınızı yapın.

2.JPG

Kremin yapısı oldukça nemli ve tutucu diye tarif edeceğim. Yani bir süre hafif yapışkan kalarak üzerine yapılan makyajı gayet iyi tutuyor. Loreal nem terapisi aloe vera suyunu kullandığım zaman ekstradan bir makyaj bazı kullanmak zorunda kalmadım. Cilt nemli ve düzgün olunca makyaj da üzerinde güzel duruyor haliyle.

3.JPG

Loreal nem terapisi aloe vera suyu ile yazın ferahlamanın bir başka yolu da kremi buzdolabında tutarak sabah soğuk soğuk cilde uygulamak oldu benim için. Bu yöntem ile cilt hem nemleniyor hem de ferahlığını uzun süre koruyor. Ayrıca akışkan yapısı ile bir pompa ürün bütün yüzüme rahat rahat yetiyor.

Yaz ayları için buzdolabında tuttuğum krem sabah akşam sürdüğümde ferahlamakta da da yardımcı olduğu için bu yöntemi size de önerebilirim. Krem hakkında bir de şunu diyebilirim, bazı kişilerde sivilce yapmış bana da ilk kullandığımda yaptı. O ilk hafta 2-3 sivilce çıkardı cildim, eyvah dedim ama sonra gayet normal bir şekilde kullanmaya devam ettim ve başka bir irritasyon ile karşılaşmadım. Kesinlikle cilt tipine bağlı bir olay, bende çıkan sivilcelerin çıkacağı varmış herhalde diyorum artık. İlk şişem bitti bitecek bu arada, seneye bahara kadar kullamayı bırakıp, baharda tekrar kullanmaya başlayacağım. Sizin Loreal nem terapisi aloe vera suyu ile deneyiminiz oldu mu, nasıl buldunuz kremi?
Sevgiler..

Sort:  

Merhaba. Steemde yeniyim. Sizin profilinizi incelediğimde kısa sürede çok iyi bir dereceye ulastiginizi gördüm. Bana steemit için tavsiyede bulunur musunuz? Rahatsız ettiysem kusura bakmayın.

Merhaba, ben de çok yavaş geliştiğimi düşünüyorum. Bu konuda @damla, @muradkbesiroglu gibi daha tecrübeli arkadaşların yazılarından çok faydalandım, bu vesileyle de kendilerine çok teşekkür ederim. :) Steemit arama ile çok faydalı yazılar bulabilirsiniz.


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 64664.11
ETH 3166.18
USDT 1.00
SBD 4.11