Ocak Ayı Alışverişleri..

in #tr5 years ago
Geçen ay oldukça fazla alışveriş yaptıktan sonra sözüm ona Ocak ayında biraz durulurum diye düşünmüştüm ama pek de mümkün olmadı. Aslında Sephora indirim alışverişi olmasaydı çok da önemli değildi ama yine de aldığım her şey neyse ki indirimden alındı. Bakalım hemen neler almışım.

1.jpg

Toplu gösterimden sonra gelelim parça parça aldıklarıma.

2.JPG

Bu alışveriş Gratis Eklips markasından. Fırçaları fena olmayabiliyor ama daha önce yaşadığım sünger deneyiminden sonra akıllanıp bunu almamam gerekirdi. Kullandığım en kötü süngerlerden biri diyebilirim. Detaylı bir yazı yazsam mı bilemedim. Fırçalar fena değil özellikle karıştırma fırçasını sevdim ben ama indirimsiz almayın yine de.

3.JPG

İşte yine beni hafifçe batıran Sephora alışverişi. Hepsi indirimdeydi ama, Benefit set 119 TL ojelerin tanesi 5 TL ve Lanolips'de 35 TL idi. Bir de fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Monoi çiçeği kokan vücut scrub-jel karışımı bir şey aldım. Çok gerekli bir şey değilmiş sanki ama güzel.

4.JPG

Watsons Loreal ve Maybelline'in bazı ürünlerinde baya bir indirim yaptı. Fiyatlar 10-20 TL idi. Maybelline'den bir likit bir de holografik toz aydınlatıcı aldım. tanesi 20 TL bunların.

5.JPG

Yoyoso'dan merak ettiğim kağıt maskeleri 2 al 1 öde kampanyası ile toplam 10 TL'ye aldım. Tanesi aslında 10 TL tabi bunların.

6.JPG

Bahsettiğim Watsons indiriminden tanesi 10 TL'ye Loreal'in Balmain serisinden bir ruj daha ve bir de yılbaşı koleksiyonunda gelen simli farlardan aldım.

7.JPG

Ay sonuna doğru dayanamayıp Loreal'in yeni çıkan kuru şampuanını aldım. Fiyatı yüksek ama tanıtım fiyatı 29 TL falandı sanırım. Denemek istedim.

8.JPG

Ayrıca The Body Shop'dan bir palet aldım, 20 TL'ye düşmüştü bu. Gratis'in yeni markası Beaulis'in jel aydınlatıcısını, 47 TL'ye düşen Missha fondöteni, 31 TL'ye Make up revolution kapatıcıyı ve Rossmann'ın yeni markası Revolution Pro'dan revelation isimli paleti aldım. Bu da indirimde 33 TL idi. O Maybelline serum niye orada bilmiyorum, geçen ay almıştım onu.

9.JPG
Paletlere yakından bakalım. Bunlar çok uyguna geldiler gerçekten.

Ocak ayını da böyle kapattık, tam iyi gidiyorum derken son hafta bir coştum. İndirimlerin yoğun şekilde devam edeceği Şubat ve Mart aylarında bakalım neler olacak. Merak ettiğiniz ürünleri yorumda yazarsanız öncelik vermeye çalışacağım.
Sevgiler..

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 62187.20
ETH 3051.46
USDT 1.00
SBD 3.79