Procsin Sıvı Makyaj Temizleme Yağı...

in #tr5 years ago (edited)

Makyajımı bir makyaj temizleyici süt ile çıkarmayı tercih ediyorum, bunu her seferinde söylüyorum. Açıkçası bana çok daha kolay geliyor ama artık büyük bir çoğunluk makyajını sıvı veya katı makyaj temizleme yağları ile temizlemeyi tercih ediyor. O nedenle kozmetik firmaları birbirleri ile yarışırcasına makyaj temizleme yağları çıkartıyorlar. Eskiden sadece 1-2 yabancı firmada vardı ve fiyatı da yüksekti, şimdi aynı ürünü geniş bir fiyat aralığında bulmak mümkün.

1.JPG
Procsin makyaj temizleme yağı

Procsin bir Türk firması, gerçekten iyi işler yapmak, iyi ürünleri uygun fiyatlara çıkartmak için uğraşıyorlar. Ürün yelpazelerine bize son lansmanlarında tanıttıkları sıvı ve katı formdaki makyaj temizleme yağlarını da kattılar. Sunum yapılırken bize verdikleri bilgi ikisinin de içerik olarak aynı olduğu sadece kullanma tercihini göz önüne alarak ürünü iki türlü, hem katı hem de sıvı formda ürettiklerini söylemişlerdi.

2.JPG

Hadi sıvı makyaj temizleyici yağları bir derece ama katı formda olanları gerçekten sevemiyorum. Kullanması çok zor geliyor bana. Ama bir zamanlar herkes TBS ve Moshos garden katı formdaki makyaj temizleme balmlarının peşindeydi. Hala öylemi bilemiyorum çünkü TBS'nin gerçekten fanları var. Moshos garden ise bence oldukça kötüydü, hem kullanması zordu hem de çok yağlıydı. Ama tabi ilerleyen zamanlarda Procsin katı formda makyaj temizleme yağını da deneyip yazacağım.

3.JPG

Bütün temizleme yağları gibi öncelikle kuru cilde uygulanıyor. Avucunuza aldığınız 4-5 pompa ürünü yüzünüze ve gözlerinize ovalayarak iyice yedirin ve durulayın bütün hepsi bu. Bu aşamada gözü yakmaması ve gözlerimi buğulu bırakmaması benim için artı oldu. Benim gözlemim fondöteni yani cilt makyajının neredeyse tamamını çıkartması ancak maskaranın tamamını çıkartamaması oldu. Maskaranın üzerinden tekrar bir temizleyici losyon veya misel su ile geçmek zorunda kalıyorum. Benim için çok önemli değil bu, yaptığım makyajın bütün hepsinin tek bir ürün ve tek bir hamle ile çıkartılamayacağını düşünüyorum zaten. Bütün makyajını tek bir misel su ile çıkarttığını söyleyenlere ise asla inanamıyorum.

4.JPG

Sanırım içeriği nispeten temiz, biraz araştırdım ama beni çok aşıyor artık. İlk başta Peg-20 ile başlayan şey bir tür gliserin ve zararı çok az olarak tanımlanmış. Parfüm de varmış, çok gereksiz bence ama ben öyle ağır bir koku da almadım üründen.

Makyajını yağ ile temizlemeyi sevenler ve bu yağlara deli para vermek istemeyenler için Procsin sıvı yüz temizleme yağı çok iyi bir seçenek bence. Ürün 20-25 TL .civarı temin edilebilir. Bu fiyata stok bile yapılır sanki ne dersiniz?
Sevgiler..

Sort:  

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Şu sıralar makyaj temizleme ürününe ihtiyacım vardı ve bu yazın yardımıma yetişti, ellerine sağlık. Bana göz makyajı temizleme için gerçekten memnun kaldığın ürünle ilgili bir öneride bulunabilirsen çok sevinirim 🤗

Tabi ki bulabilirsen Bebak çift fazlı ya da Nivea pembe çift fazlı makyaj temizleme suları gayet iyidir 😊

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 50 comments. Your next target is to reach 100 comments.

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 64332.82
ETH 3146.25
USDT 1.00
SBD 4.17