TubaLife Aynısefa Kremi İncelemesi..

in #tr5 years ago
Yakın zamanda instagramda daha önce duymadığım bir marka ile tanışmıştım. TubaLife değişik ürünleri olan bir firma, mesela solucan kremleri var, baya meşhur bir ürün çeşidi. Ben onları henüz denemedim ama deneyenlerin yorumları fena değil. Ben kendime daha uygun bir ürün seçtim ilk seferinde denemek için, o da daha önce de kullandığım ve etkilerini beğendiğim aynısefa kremi oldu. Şimdi de genel olarak aynısefa kremi faydaları ve Tubalife aynısefa kreminin özelliklerinden bahsetmek istiyorum.

IMG_2625.JPG

Öncelikle daha önce denediğim kremlerin içeriği buna göre daha iyiydi. Bunun içeriğinde ilk sırada petrolatum görüyorum. O nedenle aslında iyi gelmesine rağmen yüzüme pek kullanamadım. Yazın sıcakta yüz için çok çok ağır bir krem ama kış soğuklarında yüzdeki kuru bölgelere çok iyi gelen bir kremdir aynısefa. Aynısefa temel olarak egzama ve sedef hastalıklarına iyi gelmesi ile bilinir. Ayrıca yüzdeki siyah noktalara ve sivilcelere de iyi geliyor. Ben de eskiden o amaçla kullanıyordum.

IMG_2627.JPG

Bu ürün yine daha önce denediklerime göre daha yağlı daha vazelin görünümlü bir krem ama bütün bu kremler aynı sefa ekstresini hemen hemen aynı oranda içermekteler. Bu üründe paraben de bulunmuyor. Belirgin bir kokusu var, tam parfüm gibi de değil ama rahatsız etmedi beni.

IMG_2630.JPG

Yaz sonrası kuruyan bacaklarıma, baya baya hışır hışır olan topuklarıma, dirseklerime ve ellerime kullandım kendisini. Bıraktığı yağlı his bir süre devam ediyor. Kuru bölgeleri nemlendirerek toparlaması oldukça başarılı diyebilirim. Kış aylarında ise ayaklarınızın tamamına sürdükten sonra pamuklu bir çorap giyerek yatarsanız sabaha ayaklarınız pamuk gibi olacaktır.

Ürünleri denemek ve bilgi almak için markanın instagram hesabı size yardımcı olacaktır. Bu arada bu kremin fiyatı da 30 TL. TubaLife ürünleri Türkiye'de üretliyor ve Helal Serifikaya sahip.
Sevgiler..

Sort:  

Farmasinin aynısefa kremini kullandım çok memnun kaldım. Harika r nemlendirici. Ayrıca kırışık önleyici , bir kutu bitirdim tekrar alacağım. Tubalife n da denemek isterim.Önerin ve tanıtımın için teşekkür ederim 😃

@baycan Farmasi yağı ben de kullandım güzeldi yağ şeklinde olanlar daha iyi bence zaten 😊 ben teşekkür ederim 😊

Congratulations @audreynsekerleri! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 50 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 100

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @audreynsekerleri! You received a personal award!

Steemcleaners Verified Profile

Click here to view your Board of Honor

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14