SÖZ OLA...

in #tr6 years ago

DÜNE AİT NE VARSA DÜNDE KALDI

Her gün bir yerden göçmek
Ne iyi
Her gün bir yere
Konmak ne güzel
Bulanmadan, donmadan
Akmak ne hoş

Dünle beraber
Gitti cancağızım
Ne kadar söz varsa
Düne ait
Şimdi yeni şeyler
Söylemek lazım…

  • MEVLANA -

images (12).jpeg
Kaynak

Şiir olarak bakarsak muhteşem dizeler olarak yorumlayabiliriz.Yenilenmek ve temiz kalmak adına güzel bir ilk bölüm ve devamında yeni güne gözümüzü açtıysak eğer hiç bir şeyin bugünümüzü etkileyecek kadar bizimle olmaması adına düne muhteşem bir nokta koymak.

Felsefi boyutu zamanlardan öte bir yaklaşım.Neresinden bakarsanız bakın reçete gibi bir yazı çıkacaktır karşınıza, sadece verilen ilacı doğru kullanmanız yeterli olacaktır.

Aslolan ise tasavvufi ve manevi boyutu ki bunu açmaya ne gücüm ne de bilgim yeterli.Bunu anlatmaya aşk lazım, Hz. Mevlana bana göre aşkın vücut bulmuş halidir.Kısa birkaç cümle söyleyecek olursak Rabbimiz bize nasıl güzellikler saklamış bilemiyoruz ama bilmemek aramaktan vazgeçmek olmasın.Müjdeyi hangi anda gizlediğini ancak Allah bilir.Bu arayış içinde temiz kalmak en önemli olanı elbette.
Zaman akıp gidiyor bu arada ve her yeni gün dünler biriktiyor olacağız peki dünde mi kalacağız yoksa yeni bir insan mı olacağız güzel yaratılışımıza güzellikler katarak.Çok sevdiğim bir söz vardır "güzel günler sana gelmez sen onlara yürüyeceksin".
Bize şimdi yürümek lazım, bize şimdi "YENİ ŞEYLER SÖYLEMEK LAZIM"

images (14).jpeg
Kaynak

Sort:  

Çok güzel bir yazı hazırlamışsınız...
Gerçekten ellerinize sağlık :) #cointurk etiketini kullandığınız için teşekkür ederiz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz, . Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

Unutmayın ki discord kanalımızdaki genel-post-paylaşım kısmındaki gönderileri daha önce okuyoruz :)

@kusadasi ve @try-market 'in düzenlemiş olduğu etkinliklere ve küratör projesine katılmayı unutmayın :)

Teşekkür ederim hocam beğenmenizi de beklerdim :) unuttunuz sanırım :)

Oyunuzu ekip tarafından alacaksınız benim oy gücüm şu anda pek yok, yazınızı seçtim ve oy alması için önerdim :)

Teşekkürler :)

mevlananın aşk dediği kelimeyi biz sevgi anlasak yanılırız, mevlamın aşkı yaradana olan gönlüdür. mevlana sizin de dediğiniz gibi sözleri çok hikmetler barındıryor. her sözü manevi bir büyüklük taşıyor. biz naciz kullar ise onun sevdasına özenip bir damla muhabbet ararız.

Merhabalar yine ben :) dediğiniz gibi burada anlatılmak isteneni anlamak için 'aşk' gerek. Ama okudumuzda nasıl bir açıyla baktığımıza göre değişir yorumumuz. Sonuçta insan olarak herşeyi anında kafamıza göre yorumlarız. Bende böyke bir yorum yazıyorum ne kadar doğru olursa.

Kuş gibi özgür olmanın güzelliği. Su gibi huzurla dolmadan bahseymiş. Ölüm her zaman olduğunu hatırlatmış. Ölüm olduğundan yeni bilgiler ,yeni yerler görüp birşeyler yapmaya devam etmekten bahsetmiş. Tabi bu kendi yorumum. Sağolasın böyle paylaşımlar yaptığın için bende kendimce bir yorum yapıyorum, inşallah böyle paylaşımlar çoğalır iyi günler .

Elimden geldiğince yazmaya gayret ediyorum siz paylaşımlarıma artı bir renk ahenk katiyorsunuz teşekkür ederim

Ne demek ben yorum yazabileceğimi düşündüğüm paylaşımlara yorum yazıyorum. Asıl siz bana o yorumu yapabileceğim içerikler verdiğinizden renkli bir konu seçtiğinizde sevinmelisiniz.

Teşekkürler inşallah devam edeceğim renklerdirmeye 😊

Yayınınız @edebiyat tarafından oylandı ve yeniden yayınlandı. #edebiyat etiketini kullanmaya devam. :)

Sevgiler.

Teşekkürler devam edecek inşallah

güzel şiirmiş

teşekkürler, kendime ait şiirlerimi de paylaşıyorum hesabımda inceleyebilirsiniz...

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61649.11
ETH 3003.31
USDT 1.00
SBD 3.77