Her Maceranın Bir Hikayesi Vardır

in #tr6 years ago

Selam, ben Eray. Yirmi bir yaşında sıradan bir üniversite öğrencisiyim. “Gez, keşfet, öğren” hayat mottosuyla hayatımı sürdürüyor karşıma çıkacak fırsatları değerlendirmeye çalışıyorum. Elimden geldiğince yeni kültürler tanımak, farklı şeyler denemek hayatımın bir parçası. Bu yazıyı yazmama ve sizlerin okumasına aracılık eden teknoloji de keşfettiğim yeni şeylerden birisi.

Yaklaşık 8 yıldır Blogger, Wordpress vb. platformlar üzerinden belirlediğim kategoriler üzerine yazılarımı paylaşıyorum. Gezdiğim şehirler, öğrendiğim teknolojik gelişmeler, sportif olaylar ve kendim hakkımda yüzlerce yazı yayınladım. Bu yazıların birçoğunu tecrübesizce yazılmış olduğunu düşünerek yayından kaldırdım.

IMG_0765.JPG

Neredeyse bir yıldır içinde bulunduğum Blockchain Topluluğu, beni Steemit ile tanıştırdı. Merkeziyetsiz bir sosyal platform olan Steemit, Blockchain’in kayda değer ve çalışan bir ürünü. Blockchain ise insanların merkeziyetsiz oluşumlara ve karşılıklı güvene ihtiyacından ortaya çıkan bir teknolojidir benim kanaatimce. Blockchain’in teknik ve sosyolojik ve politik tarafı da var tabiki. Ancak bunlar başka yazıların konusu.

Steemit platformunu öncelikle gezdiğim ülke ve şehirleri tanıtmak, orada yaşadığım maceraları aktarmak için kullanacağım. Bununla birlikte teknolojik gelişmeler, ürünler, blockchain projelerinin incelenmesi vb. birçok konuyu da kategorize ederek yayınlamayı planlıyorum.

Uzun bir yazı dönemine başlamadan önce bu tarz bir açılış konuşması yapmak, ritüellerim arasındadır. Bu yazılarımın başlığı çoğu zaman “Her Maceranın Bir Hikayesi Vardır” olur. Hazırsak başlayalım :)

Sort:  

@ayyuvidey, I gave you an upvote on your first post! Please give me a follow and I will give you a follow in return!

Please also take a moment to read this post regarding bad behavior on Steemit.

Başlayalım bakalım, aramıza hoşgeldin. 👍

teşekkürler, hoş bulduk :)

Congratulations @ayyuvidey! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You published your First Post

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66038.71
ETH 3178.89
USDT 1.00
SBD 4.05