Minik Eren'e Umut Ol [BAĞIŞLAR ULAŞTI]

in #tr6 years ago

Merhaba arkadaşlar, yardım kampanyamız hakkında gecikmeli de olsa mutlu sona eriştik. Konuyla ilgili ayrıntıları sizinle paylaşmak istedim. Bildiğiniz üzere Eren'e başka bir hayırsever bulunduğu için Edanur'un aynı hayalini gerçekleştirme kararı almıştık ve bunun için Leyla'dan Sonra ekibine mesaj göndermiştim.

Edanur'a arabasını 30 Nisan Pazartesi aldım. Kargoya daha hızlı verilmesi için Hepsiburada sitesiyle birkaç defa telefonda görüştüm. Sonunda 2 Mayıs'ta kargoya verildi. Büyük bir ürün olduğu için Horoz Lojistik'le gönderildiğini söylediler. Daha önce kullanmadığım nakliye firması şüphelerimi haklı çıkardı ve ürünü 8 gün gibi bir sürede teslim etti.

Bu süre boyunca sürekli Edanur'un tedavi gördüğü hastanedeki ekip gönüllüsüyle iletişim halindeydim. Dün kargoyu teslim aldıklarını Pazartesi ise Edanur'a vereceklerini söylediler.

Hepsiburada Sipariş


Kargo Hakkında Bilgi


Not: Edanur'un arabayla buluşmasının fotoğrafları Pazartesi bana ulaşınca sizinle paylaşacağım. :)


Lösev'e Bağış

Kalan miktarı da kampanyada belirttiğim üzere LÖSEV'e bağış olarak gönderdim. Umarım bir çok çocuğumuza şifa olur.


Daha 2 aydır bu platformda olmama rağmen bana güvenerek bağış gönderdiğiniz ve Edanur'a moral olduğunuz için size nasıl teşekkür etsem azdır.

Toplanır mı toplanmaz mı diye düşünürken toplanmama ihtimaline karşı ailemden ve arkadaşlarımdan konuyla ilgili bulduğum desteklerle de başka çocukları sevindireceğiz. Yani siz bu konuda bana destek vererek hem Eren'e hem Edanur'a hem de bir sürü ihtiyaç sahibi çocuğa umut oldunuz. Projeyi destekleyen onlarca insan vardı. Umarım bu yazıyı ve yardımların doğru yerlere gittiklerini görürler. Bunun için postu paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle kalın.🌹

Sort:  

çok zor bir şey başarmışsınız ülkemizde ne yazık ki bu gibi önemli hastalıklar görmezden gelinmeye devam ediliyor Amerikaya baktığınız zaman ilik kanseri olan çocukların hayalleri makeawish gibi bir çok kurum tarafından takip ediliyor ve gerçekleştirilmeye çalışılıyor bunların reklamları yapılıyor bazen viral oluyor bazen açık açık yapılıyor. Çok ünlüler bile gelip çocuklarla görüşüyorlar mesela süper kahraman rolünde oynayanlar.
Siz de onların süperkahramanı oldunuz.
Tebrik ederim :)

çok teşekkür ederim. Dediğiniz gibi Amerika'da böyle çocuklarımıza çok daha fazla önem veriliyor. Süper kahraman rolündeki dünyaca üne sahip insanların bile gidip ziyaret ettiğini biz buradan takip ediyoruz, bizde de böyle bir bilincin oluşacağına inanıyorum. :) Steemit'teki Türkler olarak duyarlı olduğumuzu gösterdim diye düşünüyorum. Normal hayatta da benim için şaşırtıcı büyüklükte bağışlar topladım farklı yardıma muhtaç insanlar için. Öğretmen olduktan sonra iyi insanların hala bitmediğini daha iyi gördüm. :)

Yapmış olduğunuz güzel kampanyadan dolayı sizlere teşekkür ederiz. Emeği olan herkesin eline yüreğine sağlık :)

Ben de size teşekkür ederim, hem discordda hem burada yardımlarınız için. :)

Sonunda ulaşmasına çok sevindim, benim bu sefer maddi olarak bir katkım olmadı ama zaten yeterinden fazlası toplanabilmişti.

Bir sonraki sefer yapacağınız bu etkinliği merakla bekliyor olacağım.

Emeklerinize sağlık, çok teşekkür ederim maddi manevi katkısı olan herkese.

Teşekkür ederim @arafs bizzat takip ettin sen de süreci biliyorum. Desteklerin için teşekkürler çocuklarımız sevindi bir dahakine daha hazırlıklı, hızlı olacağız İnşallah :)

Öncelikle size sonrasında maddi ve manevi yardımı dokunan herkese teşekkürler. Minik bir çocuğumuzu sevindirebildiysek ne mutlu bize :)

Ben de sana teşekkür ederim hem kampanyayı başlatmadaki hem de kampanya sürecindeki desteklerin için. :)

emeğiniz, çabanız için ve güzel yüzleri güldürme fırsatını bize de verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum..🤗

destekleriniz için çok teşekkürler, sayenizde böyle etkinlikleri ara sıra yapacağız. :)

Sizi tekrardan tebrik ediyorum, çok güzel bir iş başardınız. Umarım bu yaptığınız şey herkese ilham olur ve hep beraber daha güzel şeyler başarırız.

çok teşekkür ederim Kaptanım. Umarım insanların içindeki o iyiliği biraz da olsa uyandırabilmişizdir. :)

Sizi içtenlikle tebrik ederim. Bu tarz az çok demeden yardımlaşmaların yapılması, heleki çoçukların bir an bile mutlu edilmesi....

çok teşekkürler, çocuklar mutluluğu en çok hak edenler... Umarım daha fazla çocuğa ulaşırız.

Allah sizden ve destekleyenlerden razı olsun hocam.. böyle güzel bir düşünce ve davranıştan doalyı da tebrik ederim. inşallah ileride daha iyilerini yapmak nasip olur hepimize ...

Teşekkür ederim. İnşallah dediğiniz gibi daha çok çocuğumuza ulaşırız.

Emeğinize sağlık, bir çocuğun yüzündeki o tebessüm dünyalara değer...

Sağol hocam herkesin haberi olsun diye bu postu paylaştım. Pazartesi de Edanur'un yüzündeki o tebessümü paylaşacağım fotoğraflar bana geldiğinde :)

Çok güzel oldu hocam bunda sizin emeğiniz çok büyük. Buradan desteği olan herkese teşekkür ediyorum 😊
İnşallah böyle güzellikleri hepbirlikte yine yaşarız. Allah kabul etsin şifalar versin tüm hastalarımıza. Kızımız kimbilir ne kadar mutludur şimdi....😃

En büyük teşekkürlerden birini siz hakediyorsunuz Semra hanım. Canı gönülden teşekkür ederim. İyi ki varsınız :)

Bu platformda güzel gönüllü kardeşimiz çok hocam, siz de o kardeşlerimiz arasındasınız, iyiki varsınız.😃

sağolun Semra hanım, profil fotoğrafınız da hayırlı olsun :)

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70541.68
ETH 3582.21
USDT 1.00
SBD 4.74