2026 da Balinalaştırma Ekibiyle Steemite Devam 🤗

in #tr6 years ago (edited)

kaynak

Herkese merhaba arkadaşlar. 😃
@peri nin düzenlemiş olduğu 2026 da kripto para durumu hakkındaki yarışmaya ben de destek olmak amacıyla katılmaya karar verdim. Bazılarını okuyabildim. Çok güzel hikayeler yazmış kardeşlerimiz. Bir bakalım ben ne yazacağım elime aldım telefonu ve yazmaya başladım bile. 😃

Yıl 2026 ben 48 yaşıma gelmişim, 😂😂 Bu arada steemitte devam ediyorum sizlerle. Benden kurtulamıyorsunuz. Hatta çoluk çocuk akraba, kuzenler hepsi burada, 😂Teknoloji o kadar gelişmiş ki, hafızamdakileri ekrana bakarak yazıyorum. Çok kolaylıklar gelmiş steemite. En uğraşmayı sevmediğim markdown'ı bile düşünce gücümle bir saniyede yapıyorum. 😃 Steemitte sizlerle keşfe gittiğim fotoğrafları videoları paylaşmaya devam ediyorum. Aynı şekilde… Bu arada teknoloji çok geliştiği için keşfe uçan arabalarla gidiyorum. O kıvrımlı dağ yolları yormuyor beni artık. Bilgisayarla yazmıyorum. Beynimde uyap kayıtlı bir çip sayesinde gördüklerimi beynimdeki çipe kaydedip UYAP sistemine aktarıyorum. 😃 İşim de çok kolaylaşmış keyifle yaptığım bir hobi haline gelmiş. Steemitte balina olduğum için işyerinde de herkes steemit'e yöneliyor. Çok zengin olmama rağmen işimi bırakmıyorum. Severek işimi yapmaya devam ediyorum.

kaynak

Steem miktarı çok fazla arttığı için ve eskiden cüzdanımda sürekli steem'e yatırım yaptığım için de steemitte BALİNA olmuşum. En zengin FIRST balinalardan biriyim. Ned bile postlarıma yorum atıp tebrikler ediyor beni. 😃 Ortaklık teklifleri falan geliyor. (çok mu uçtum. 😂😂 Ama hayal benim hayalim neyse devam edeyim güzel ve komik gidiyor 😂😂 yazarken bu kadar keyif alacağımı düşünmemiştim.) çocuklarım da steemitte balina olmuşlar, tüm akraba, sülale steemit yapıyoruz. 😃
image

kaynak

Buradaki sevdiğim tüm arkadaşlarımla birlikte balina olmuşuz. Onlar da benim gibi steem’e ve Steem Power ‘a yatırım yaparak balina olmuşlar. Steemite gelen bütün Türk kardeşlerimize balina olmaları için yardımcı olmaya devam ediyoruz. Şimdi kurduğumuz motive ekibinin adı, balinalaştırma ekibi altında devam ediyor. Yeni gelen kardeşlerimizin postlarına 100 dolarlık oylar atıyoruz. Steemit Facebook un önüne geçmiş. Hatta artık Facebook bitmiş kullanan bile yok. 😃

Kripto paralar heryer ele geçirmiş, markete giriyorum ekmek, çay şeker alıyorum, içinde steem olan çip şeklindeki kartımı okutarak ödeme yapıyorum. Bitcoin, Litecoin, Ethereum bu üç para birimi almış başını gitmiş, Tüm dünyada en çok kullanılan para birimi olmuşlar. Hatta o kadar fazla artmış ki, 2018 yılında telefonumdan madencilik yaparak kazandığım 0.00099999 bitcoin geliyor aklıma Allah’tan şifresi kolay hatırlıyorum ve bozduruyorum, tabiiki çok zengin olduğum için ona ihtiyacım yok. Steemitte Lösev e yardım kampanyası düzenliyoruz @batuhoca ile. Madencilikten kazandığım parayı oraya bağışlıyorum, birlikte büyüdüğümüz balina kardeşlerimiz de çok güzel bağış atıyorlar. Ünlü oluyoruz. 😃 Lösev e en çok katkı sağlayan yardımseverler olarak kripto haberlere çıkıyoruz. 😃

Çok güzel hayaller kurmama neden olan @peri kardeşimize teşekkür ediyorum. 😊 Biraz esprili oldu biliyorum ama içimden böyle geldi yazmak. 😃

Kalın sağlıcakla güzel dostlar 😃

Sort:  

Bence eğlenceli ve güzel bir hayal gücüyle yazılmış. Tebrikler

Teşekkür ederim güzel yorum için 😄

Hayallerinin gercek olması dileğiyle.. ☺

Hepbirlikte inşaallah güzel arkadaşım benim 😍

Harika bir hayal gücü 😊

Beğenmenize sevindim.
@peri uçun demiş ben de uçtum biraz 😃

Hala devam ediyor mu yarışma bende 1 saat sonra paylaşacağım

13 üne kadar yazıyor yani bugün sonuna kadar olması lazım siz yazın 😄

8 yılda neleri değiştirdin ya :) uçan arabalar falan :) eline sağlık gülümseyerek okudum :)

Beğenmenize sevindim, uçan arabalar çıkarsa güzel olur keşiflerde benim için😂

Hayal benim hayalim kime ne :)

Balinalaştırma ekibi fikri de iyiymiş aramızdan birileri balina olursa artık level atlamış oluruz ve ona göre ilerlememiz daha da hızlı olur ;)

Bence de, ölmez sağ kalırsam o günleri görmek isterim, hepbirlikte inşallah ☺️

Buradaki sevdiğim tüm arkadaşlarımla birlikte balina olmuşuz. Onlar da benim gibi steem’e ve Steem Power ‘a yatırım yaparak balina olmuşlar.

Sevdim bu fikri :)

İnşallah hayallerimiz gerçek olur hepbirlikte 😃 o günleri görürüz ve bu postu tekrar okuruz.

😂 cok sevdim harikasin yine arkadaşım
Hayallerinin gercek olmasi dilegiyle anneler gunun kutlu olsun

Güzel yorumun için çok teşekkür ederim güzel arkadaşım benim 😍
Senin de anneler günün kutlu olsun. 😃
Yazımı beğenmene sevindim bu yazıda sen de varsın, hep birlikte daha güzel günlere inşallah ☺️

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Tebessümler diyarında gezdim okurken, yazı için teşekkürler... :D

Ben teşekkür ederim okuduğunuz için, umarım steemitte başarılı bir yazar olursunuz. 😃

Amacım herkes gibi iyi biri olarak akıllarda kalmak ama, kalite bozulursa (çok ilerde olacak bir şey tabi bu) daha önce başka yerlerde olduğu gibi! buralarda da duramam... 😃 😃 😃

Steemitte kalite bozulacağını sanmam, çünkü burada güzel yazanlar daha çok kazanır. Belki şu markdown kodlarına da bir kolaylık gelir, böylelikle yazılarda görsellik kalitesi de artar 😃 kodları kullanmak çok zor geliyor bana, çünkü her işimi telefondan yapıyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.36
TRX 0.12
JST 0.039
BTC 70112.96
ETH 3549.99
USDT 1.00
SBD 4.71