Kryptonia'dan Oy Nasıl Alınır?

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar.

Bugün herkese fayda sağlayacak bir konu hakkında bilgi vermek istiyorum.

image

@kryptonia Nedir?


Kryptonia 'nın para birimi sup olarak geçmektedir. Bu sitede bazı görevler yerine getirerek sup kazanıyoruz. Kazandığımız sup larla steemitte paylaşımlarımıza oy alabiliyoruz. Kazandığımız sup lar 14 gün sonra cüzdana üstün para adı altında işliyor ve üstün para olan sup larımızla görev açabiliyoruz.

  • Kryptonia da Görev Yaparak Sup Kazanma

İlk önce kryptonia.com dan sitesine üye olmalısınız. **Benim üyelik referans linkimi tıklayarak üye olabilirsiniz.**

https://kryptonia.io/?ref=5O6BOOR28P

Kryptonia da ana sayfamızda görevler yeralmaktadır. Bu görevlerden şartları uygun olanlardan seçip tamamlarız. Görevlerin karşısında yazan miktar kazanacağınız sup miktarını gösterir.

image

Seçtiğiniz görevin sağ kısmında (yukarıdaki resimde ben anne yi seçtim) yazan aksiyon kısmını tıklayın, o kısımda görünüm yazan yeri tıklayınca ekran açılacak, açılan ekranda sizden görev olarak ne istendiği belirtiliyor.

image

Altta yeşil bölümde komple görev bölümünü tıklayınca yapmanız gereken görev sayfası açılacak. Görevi yaptıktan sonra geri tuşuna basıp bir önceki ekrana geldiğinizde görevi tamamlamak istediğinizden emin misiniz şeklinde yazı çıkacak, tamam dediğinizde "görev başarı ile tamamlanmıştır" diye yazı çıkacak, alttaki yeşil butonda "tamamlanan" yazdıysa görevi tamamlamışsınız demektir.

image

Bazen ekli görevler oluyor onun için görevi yaptığınıza dair ekran görüntüsü alıp dosya yazan bir ekran açıldığında oraya linkini yapıştırabilirsiniz. Böylece de görev tamamlanır. Bazen de bir görevi tamamlamak için bir kaç kez aynı şeyi yapmanız gerekebilir. Bazen kişiyi takip etmeniz gerektiği hususunda uyarı verir, böyle olunca takip edip yeniden yeşil butona tıklayın.

Şimdi de steemitteki yazımıza nasıl görev oluşturabiliriz onu anlatacağım.

Yazıya Görev Açma Nasıl Olur?


Ana ekranda artı + kısmını tıklayın. Aynı post oluşturur gibi bir görev ekranı açılacak.

image

Başlığa yazınıza ne istiyorsanız onu yazın, mesela ben sadece oy istediğim için JUST UPVOTE yazıyorum, sonra steemit paylaşım linkinizi kopyalayıp, link kısmına yapıştırın, kimisi hem upvote hem comment hem de reesteem yazıyor. Benim için sedece oy yeterli oluyor. Kimisi de bazı sitelere üyelik için görev açıyor. Zaten görevleri okudukça ne çeşit görevler açacağınızı anlayabilirsiniz. Ben bugüne kadar hep postlarım için görev açtım.

image

Yukarıdaki resimde görüldüğü gibi 40 ve 100 olan kısma sup miktarınız kadar yazabilirsiniz. Mesela benim 4.200 kullanılabilir sup miktarım vardı ben 40X100=4000 sup olarak kullandım. Siz de ona göre miktarları belirlemelisiniz.

Sonra en alttaki kısımda bulunan "yaratmak" kısmını tıklayın, işte görevi açtınızz

ÖNEMLİ NOT:

Steemit paylaşımlarınızda oy alabilmeniz için etiket olarak "kryptonia" yazmanız şart ayrıca "superiorcoin" etiketini de birlikte kullanırsanız oy miktarı daha yüksek olacaktır.

Ayrıca açtığınız görevi bir kaç gün sonra arşiv kısmından silip suplarınızı cüzdana geri alabilirsiniz. Ama bunu çok sık yapmanız önerilmiyor. Çok sık yaparsanız spama girebilir.

Benim anlatacaklarım bu kadar, şimdi herkesin bu anlattıklarımı denemesini istiyorum. Postunuza hem oy sayısı artacak hem de post gelirlerinizde artış olacak.

 

Merak ettiğiniz veya takıldığınız konuları yorum olarak yazarsanız yardımcı olabilirim. Ayrıca eksik kalmış hususlar olabilir. Kryptonia kullananlar ek yorumla eksikliklerimi tamamlarsa sevinirim 🤗 hepimizin birbirimize faydası olsun değil mi? 🤗

Ayrıca post gelirlerinin artması için mutlaka @steempress kullanın. @irfandogan ve @sedatyildiz kardeşlerimiz discortta yardımcı olmaya çalışacaklardır.

Ayrıca sevgili bot @jumbot’a üye olmanız da post gelirinizi ve oylarınızı arttıracaktır.

Kalın sağlıcakla güzel dostlar :))

 


Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/10/06/kryptoniadan-oy-nasil-alinir/

Sort:  

Nasıl bir güzelliksin sen,hayranım bu azmine.. Cok güzel anlatmışsın steemit maceram sayende tekrar başlıyor 😊

O senin güzelliğin güzel kalpli arkadaşım benim 😍🤗❤️
Güzel paylaşımlarını heyecanla bekliyorum 🤗 çok özledim steemitte olmanı. Neşe katacaksın paylaşımlarınla 😘

Üye olmak istersen
https://kryptonia.io/?ref=5O6BOOR28P
Referans linkimden üye olabilirsin 😍

Congratulations @baycan ! You received a 11% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 4000 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

çok iyi anlatmışsın canım, çok faydalı bir paylaşım olmuş, eline sağlık..🤗

o değil de 30 dakikada şarjın nasıl tam dolu oldu onu merak ettim ben:))

Beğenmene çok sevindim canım benim:)
Şarz konusunu pek anlamıyorum rc den mi bahsediyorsun tatlım 🤗

https://kryptonia.io/?ref=5O6BOOR28P
Kryptonia yı yazılarında oy almak için kullanmak istersen linkimden kayıt olabilirsin 🤗

Eksiksiz bir anlatım. Herkesin kullanması gerekiyor. Teşekkür ederim.

Beğenmenize sevindim hocam. İnşallah herkes faydalanır.

İnsanları bilgilendirme hevesinize hayranım. Teşekkürler.

Ben de teşekkür ederim değerli yorumunuz için hocam. Siz de çok yararlı işler yapıyorsunuz.

Bilgilendirici paylaşım için çok teşekkür ederiz @baycan

Umarım faydalı ve anlaşılır olmuştur.

Kryptonia görüp görüp duruyordum, ne olduğunu öğrenememiştim. Sayende pnunda öğrendik. 🙏👍 teşekkürler. :)

Faydalı olmasına sevindim hocam.

https://kryptonia.io/?ref=5O6BOOR28P
Referans linkimden üye olarak siz de kryptonia kullanmaya başlayabilirsiniz :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Teşekkür ederim 🤗

Bilgiler için teşekkürler. Steempress çok kez kullandım ama bir kez bile oy alamadım. Acaba sebebi ne olabilir:) ?

Kryptonia kullanmak çok keyifli ve bir o kadar da oy aldığını görünce güzel oluyor.
Steempress için şunu söyleyebilirim . Siz çok güzel resimler çekiyorsunuz gerçekten harika ancak steempress resimden çok yazıya bakıyor. Yazı biraz uzun olmalı ve devamlı en az yüz iki yüz arası yazılar paylaşmalısınız. Mesela güzel bir resim çektiğinizde onun anısı olmalı ya da hissettiklerinizi yazabilirsiniz. Oy sıkıntısı yaşayanlar gebelde discortta @irfandogan ile konuşup bilgi alıyorlar ve paylaşımları bu şekilde oylanıyor. Bence discorttan iletişime geçmenizde fayda var. İnşallah oy alır bu güzel platformda olmaya devam edersiniz.

Söylediğiniz yöntemlere başvuracağım. Güzel düşünceleriniz için de çok teşekkür ederim🙏

Upvoted You From Kryptonia @michealclauri
Please Ignore @cleverbot @automation @banjo

I am in San Diego, California.

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66785.29
ETH 3229.75
USDT 1.00
SBD 4.30