Merhaba Steemit 🤗

in #tr6 years ago (edited)

Bugün sevgili @sudefteri ve @doctorbishop kardeşimin yorumlarına cevap yazarken içten bir yazı yazmak geldi içimden. Ne yalan söyleyeyim uzun zamandır yazı yazmak gelmiyordu içimden...

Şu an yazmaya başladım, yazıyorum 😍 bir paragraf yazmışım bile bravo bana 🤗🤗
Eveeet ne diyordum yazı yazmaktan bahsediyordum. Hala düşünüyorum. Acaba neyden bahsetsem?
Bu sıralar güzel telaşlar içindeyim biliyor musunuz? Tabiiki bir kısmınız biliyorsunuz. 😃
Minik prensesimi istemeye gelecekler. Bu yüzden hem mutlu hem hüzünlüyüm. Ne çabuk büyümüş de istemeye gelecekler benim miniğimi. 🙁Neyse hüzünlü yazmak yok. 

Siz hiç arkadaşlarınızla çay içerken keyifli bir şekilde çay bardaklarını tokuşturarak "şerefe" yaptınız mı? Bence deneyin çok güzel oluyor.
Hele sevdiğiniz kafa dengi arkadaşlarsa daha keyifli. Ben hiç alkol kullanmadığım için çay içerek bile sarhoş olabilenlerdenim diyebilirim. Zaten marifet içmeden sarhoş olabilmek değil mi? 
Resimde arkadaşlarımızdan birinin tayini çıktığı için bir yere yemeğe gitmiştik. Yani veda yemeği gibi. Çok sevdiğim bir arkadaşımdı. Arka tarafımızdaki masada bir ses sanatçısı vardı ve çok güzel şarkılar seslendirdi. Klarnet ve dümbelek ile eşlik edilince harika bir konser havasında geçti veda yemeğimiz
Şu an da sarhoş değilim ama hangi kafayla yazıyorum bilmiyorum. Yazıyorum işte spontane, plansız aklıma ne gelirse. Biraz komik olsun istiyorum yazdıklarım, saçma da olabilir değil mi? Sonuçta hepimiz insanız, hep ciddi mi yazalım. 😃😃


Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/07/14/merhaba-steemit-%f0%9f%a4%97/
Sort:  

Maksat muhabbet çaylar meze... afiyet olsun😉

Posted using Partiko Android

Aynen öyle hocam. Teşekkür ederim güzel yorum için.

O zaman cheers! :)

Tabiiki çay bardaklarıyla:))

Na zdarovye!

Aynen katılıyorum :))

Za zdarovye! Bak bu detay bilgidir kullan :)

Hahaha ben de başka dilde şerefe demek sanmıştım :))) bilmeyince çaktırmadan aynen katılıyorum yazdım, çok akıllıyım :)

Aslında öyle biliniyor hatta öyle. Biri afiyet olsun gibi bir anlam taşırken diğeri şerefe demek :)

Polonya da kullanılan iki kelime öğrenmiş oldum teşekkür ederim hocam. Steemiti bu yüzden seviyorum mutlaka kıyıdan köşeden bilgime bilgi katıyor. Araştırmaya yöneltiyor.

O zaman steemit bir güzellik daha yapsın :) rusça bu kelimeler :)

İşte buna sesli güldüm . Çok güzel araştırmışım, Google da Polonya da kullanıldığı yazıyordu :) demek ki polonya da Rusça konuşuluyor :) teşekkür ederim doktor :)

çay bardağıyla iyiymiş ya hiç denememiştim özendim vallaa..🙆‍♀️

Belki bir gün kısmet olur, alırız çaylarımızı cheeers yaparız 🤗🤗

Benimde alkol alerjim var asla içemem.ama çayı bol bol içerim:)oh demi bol olsun:)

Sağol canım benim inşallah çay ile cheeers yaparız bir gün 🤗


#tr başta olmak kaydıyla #edebiyat etiketini kullandığınız bu güzel paylaşımız için @edebiyat'tan upvote desteği aldınız.


#tr etiketinin daha hızlı gelişimi için giriştiğimiz bu projeye destek verip #tr ve #edebiyat etiketlerini bir arada kullandığınız için teşekkür ederim. Etikete yazılan edebi metin değeri taşıyan paylaşımlarınız ikinci hesabım olan @sahinadm tarafından oylanmakla beraber @tryardim trafından da oylanmaktadır. Ayrıca @edebiyat değerlendirmesiyle @trliste ve yabancı bir ekip olan Curation Collective tarafından da oylanma ihtimaliniz yükselir.


Steemit Edebiyat Hareketimize katılarak edebi paylaşımlarımızı ve etkinliklerimizi yakından izleyebilir ve katılabilirsiniz.


Dilerseniz @edebiyat'ın kürasyon izine katılarak oylarımıza ortak olabilirsiniz.


Sizleri daha güçlü oylayabilmemiz için bu yorumu oylamak isteyebilirsiniz.

Sevgilerimle.

Teşekkür ederim :)

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi. Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır. Jumbot TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur. .

Jumbot hakkında daha fazla bilgi için Tıklayın

Teşekkürler en sevimli bot 😍

Tebrik ederim kızını ve seni. Allah hayırlısı neyse onu yaşatsın canım. Bu ara da hiçte saçma olmamış çok içtendi :)

Teşekkür ederim tatlım beğenmene sevindim 🤗

Canım benim içten, samimi bir yazı olmuş 😉 aftasonu çaylarımızı alıp bardaklarımızla bizde cheers yapalım özendim ☺.. Kalemine sağlık..

Evet bu haftasonu inşallah canım çaybardaklarımızı alıp bir cheeers yaparız artık🤗🤗

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64006.33
ETH 3077.08
USDT 1.00
SBD 3.87