Süper Yarışmaya Hoşgeldiniz 🤗🤗🤗

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar.

kaynak

Bugün süper kızkardeşler @sudefteri @damla ve ben bir yarışma hazırladık sizlere.

 

Steemite biraz neşe ve hareketlilik katmak için de eğlenceli bir konu seçmek istedik. En son yazdığım bu yazıdan esinlenerek düşündüğümüz bu yarışmanın fikir annesi; @sudefteri, yazarı;@baycan, hiçbir desteğini esirgemeden 20 steem ödül katkısını sağlayan @damla kardeşlerimize teşekkür ediyorum. Bu arada kendi kendime de teşekkür etmiş oldum dimi :))))

 

YARIŞMA KONUSU:


 

Yarışmamızın konusu steemitte istediğiniz arkadaşların ismini kullanarak bir hikaye yazmanız. Macera, korku, bilimkurgu ve komedi tarzında istediğiniz türü seçerek yazabilirsiniz. Yalnız yazınızı yazarken yazınızda geçen karakter isimlerine saygı sınırları içerisinde olmanız gerekiyor. Yani rencide edici rollerde olmamalı kahramanlarımız.

 

Örnek postlar:


@tahirozgen hocamın sanki bizim yarışmaya özel olarak hazırlamış olduğu yazısı :)))

 

https://steemit.com/tr/@tahirozgen/gerceklestirilmis-hayali-roeportaj-1

 

Bu da benim örnek yazım 🤗

https://steemit.com/tr/@baycan/dnyayikurtarankahramanlar-dm0tw90k2e

 

ÖDÜLLER:


 

  1. 5 STEEM
  2. 4 STEEM
  3. 3 STEEM
  4. 2 STEEM
  5. 1 STEEM
  6. 1 STEEM
  7. 1 STEEM
  8. 1 STEEM
  9. 1 STEEM
  10. 1 STEEM
 

TOPLAM 20 STEEM yazarlarımıza hediye edeceğiz. Siz yeter ki yarışmaya katılın. Boş yok 😉

SON KATILIM TARİHİ:22 EKİM

 

Yarışma kuralları.

 

  • Yazınızda geçen steemit karakterlerini zor duruma sokacak ifadeler kullanmamak. Ama şöyle olabilir, atıyorum @doctorbishop u katil karakterinde rol verdiniz. Kendisine discorttan bir danışmanız gerekir.” Doktor bey hikayemde izin verirseniz size katil rolü ile yer vermek istiyorum olur mu acaba?” Diye bir sorulmalı. :))) Normal bir rolse sormaya gerek yok tabiiki.
  • tr en başta olmalı, ikinci edebiyat ve turkcebilim olursa güzel olur.
  • Bu yazıyı reestem yapıp daha fazla kişinin görmesini sağlamak
  • Katıldığınıza dair yazınızın linkini yorum olarak postun altına atmak.
 

İşte bu kadar sevgili dostlar şimdi sıra sizde. @sudefteri, @damla ve ben; güzel, eğlenceli isterseniz komik yazılarınızı merakla bekliyoruz…
Ayrıca @benyamin kardeşimiz birinciye hem oy hem de 1 sbd göndererek ödüle katkıda bulunmak istediği kendisine teşekkür ediyorum.

@Jumbot a üye olup upvote ve kazancını arttırmak isteyenler aşağıdaki banner ı tıklayarak bilgi alabilirler.:)

Kalın sağlıcakla 🤗🤗



Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/10/11/super-yarismaya-hosgeldiniz-%f0%9f%a4%97%f0%9f%a4%97%f0%9f%a4%97/
Sort:  

https://steemit.com/tr/@nsab/rainbow-dy9yurs24w

Katıldım, bende. Resteem edemedim günü kaçırdığımdan maalesef.
Tarzım dışı bir şey yazmak ne kadar da zormuş. : )

Öncelikle Katılımınız için teşekkür ederim. Çok güzel bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık.

Bu yarışmaya bende katılmak istiyorum ama steemit de yeniyim. Tanıdığım kimse yok. Sizlerin isimlerini kullanarak bir hikaye yazmamda sakınca olur mu acaba? Hem sizleri tanımadan yazılan bir hikaye daha merak uyandırıcı olabilir :)

Hosgeldiniz siz ve diger arkadaslarim benim ismimi rahatlikla her rolde kullannabilir :) katil vb

Cok keyifli yazilar cikacagina inanıyorum

Teşekkür ederim. Umarım okuduğunuzda mutlu olabileceğiniz bir şeyler çıkartabilirim.

@mesafe harikasın canımm 🤗

Olur tabiiki katılımınız bizi mutlu eder.
Yazılarımızı incelerseniz biraz, karakter analizi yapabilirsiniz. :) komik macera korku bilimkurgu türlerinde yazabilirsiniz.

Teşekkür ederim. Güzel bir organizasyon olacak. Şimdiden hikayeleri okumak için sabırsızlanıyorum :)

Hoş geldin. Beni ve @edebiyat'ı istediğin rolde yazabilirsin. :)

Posted using Partiko Android

Teşekkür ederim. Bu samimi yaklaşımınızdan dolayı çok memnun oldum.

yazınızı şimdiden merak etmeye başladım, bizim için de değişik bir deneyim olur tanınmadan:)

şimdi başka bir hikaye üzerine yoğunlaştım ama son güne kadar bu güzel yarışma için hikayeyi yetiştireceğim. inşallah güzel olur.

Buralar bayağı bir şenlenecek desenize 😜

Şenliği siz başlatın hocam bekliyoruz muhteşem katkılarınızı 👍

Ben link bırakmayı unutmuşum :) ; buyrunuz Konfüzyon

evet şimdiden merak ediyorum kim bilir ne eğlenceli yazılar okuyacağız🙆‍♀️

Çok güzel olacak bu yarışma. :)

Posted using Partiko Android

Bence de güzel olacak. Güzel yazınızı bekliyoruz hocam

Yazacağım ama güzel olacağını sanmıyorum. Aklımda aşırı deli bir fikir oluştu. Bakalım. :)

Posted using Partiko Android

Çok eğlenceli olacak desenize 👍

Ben sadece okusam bile eğlenirim. :)

Posted using Partiko Android

bu deli fikri çok merak ettim:)

Ben de. :)) Delilikten delilik çıkar mı göreceğiz.. :)

Posted using Partiko Android

Süper olacak 👍

eline sağlık canım.. 🤗
güzel hikâyeleri merakla bekliyoruz🙆‍♀️

Ben de çok merak ediyorum canım 🤗 neler çıkacak bakalım .

Güzel ve zekice düşünülmüş bir yarışma. Yarışmanın içerik olarak , Türkçe yazan yazarlar arasında daha sağlam bağlar kurduracağına inanıyorum. Şimdilik sadece resteem'leyerek destek oluyorum. Fikirinize sağlık @damla @sudefteri ve @baycan

Teşekkürler @octobre :) Çoğumuz ayrı düştük bu aralar, çok merak ediyorum ben de kimler nerelerde neler yapıyorlar acaba diye. Hareketlendirme açısından iyi olur diye düşündük.

Katılımını bekleriz :))

Hayat bir şekilde muktedir karar verici olmayı sürdürüyor. Planlar pratikle buluşamıyor. Bende de biraz öyle. Uzun bir süredir okuyucu modu'ndayım. Kelimeler ilişmiyor parmaklarıma. Yapabilirsem ilgili tarihe bende bir hikaye kurgularım. Yetiştiremesem bile okuyacağım çok güzel hikayeleri sabırsızlıkla bekliyor olucam. İlgin için teşekkürler @damla

teşekkürler:)
katılımınızı da bekleriz:)

Çok eğlenceli yazılar çıkacak. Katılımınızı bekliyoruz 🙂

Keyifli bir yarışma konusu :) Bu arada son katılım süresi ile ilgili bilgi!! :S

Katılımınızı bekliyoruz.
22 ekim son gün ama isteğe göre uzatabiliriz.

:) Teşekkür ederim. Katılmak isterim, sürede baya makul...

yazınızı merakla bekliyorum:)

Beklenti oluştuğuna göre: yazmak gerek :)

Güzel katkınızı bekliyoruz. :)

Yine güzel bir yarışma. Paylaşılacak her yazıyı okumak için sabırsızlıkla bekleyeceğim. Çok eğlenceli olacak..

Teşekkürler, biz de merakla bekliyoruz. Katılırsanız seviniriz :)

Ne yazacağımı düşünmeye başlamıştım bile. Taki @tahirozgen'in örnek yazısını okuyana kadar. Allahım nasıl bir dahidir kendisi, nerden bulur böyle süslü cümleleri:)
Şimdi tekrardan başa sarıp düşünmeye başladım. Tabi birazda araştırma yapmam lazım. Az buçuk biliyorum karakterleri ama yeterli değil sanırım. Katılmak istiyorum yinede :)

Sevgili @maonx güzel ifadelerinden dolayı çok teşekkür ederim. 🙏


Süper Kızkardeşler eğlenceli bi etkinlik düşünmüşler, katılımlarınız çok değerli olacaktır ve Steemit TR camiasını şenlendirecektir. Kesinlikle katılın, karakterleri çok detaylı bilmeye gerek yok bence, rahat olun. :)

Teşekkürler @tahirozgen. Steemit TR camiasının bu yarışmayla şenleneceği kesin.

siz katılın yeter ki, karakterleri çok detaylı bilmeye gerek yok bence hayal gücünüzle çok güzel bir yazı ortaya çıkacaktır🙆‍♀️

Teşekkür ederim. Cesaret verdiniz :) Katılırım inşallah..

Posted using Partiko Android

Aynen içinizden geldiği gibi yazın bekliyoruz güzel yazınızı 🙂

Teşekkürler ilginiz ve desteğiniz için @baycan.

Rica ederim :)

@baycan hocam, böyle bir yarışma düzenlediğiniz için siz ve ekibinize teşekkürlerimi sunarım. İnşallah gecikmemişizdir. Biz de @yusufyusuf arkadışımızla ortak bir çalışma çıkardık. Buyrun linkimiz : https://steemit.com/tr/@etasarim/misafir

Yahu bildirim sorununa rastlamış herhalde. Gözümden kaçmış :(

Yahu doktorsuz yarışma olur mu hiç. Güzel katılımlarını bekliyorum. Hadi bakalım pamuk eller klavyeye :))

Başladım bile :) tahir beye sallamak için harika bir fırsat :)

Bakıyorum fırsatları kaçırmıyorsun doktor :)) bence güzel bir katılım olacak

Hiç affetmem :)

Bence de güzel fırsat yakaladın affetme. @tahirozgen de bir yazı yazabilir ama :))

Brlki de röportaj sırası sendedir 🙃

Gelsin. Hodri meydan!

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64014.44
ETH 3064.06
USDT 1.00
SBD 3.86