Yarışma Sonuçlarını Açıklıyorummmm 🤗

in #tr6 years ago (edited)

Herkese merhaba arkadaşlar.

İki hafta önce yayınlamış olduğum yarışma yarışma sonuçlarını işlerimin yoğunluğundan dolayı bugün açıklıyorum. Öncelikle yarışmaya katılan emek veren tüm yazarlarımızı tebrik ve teşekkür ediyorum.

Yazıların hepsi emek verilerek özenle hazırlanmış. Seçmekte zorlandığımı belirtmeliyim. Hatta kararsız kalıp sevgili @sudefteri kardeşimden yardım istedim. O da fedakar bir şekilde karar vermemde yardımcı oldu sağolsun. Ona da buradan kocaman teşekkür ediyorum. Ayrıca trkasa dan 12 steem göndererek ödüle katkıda bulunan sevgili @damla kardeşime de çok teşekkür ediyorum.

Şimdi gelelim sonuçları açıklamaya. 🤗 Biliyorsunuz ki yarışma iki kategoriden oluşuyordu. Birinci kategoride yeni arkadaşlarımız, ikinci kategoride ise tecrübeli arkadaşlarımız tavsiye dolu güzel yazılarıyla yarışmama renk kattılar.


SONUÇLAR


Birinci Kategori Sonuçları:


1 @maonx ve yazısı

2 @bulent1976 ve yazısı

3 @erensonmez ve yazısı

İkinci Kategori Sonuçları:

1 @bluedwains ve yazısı

2 @sahinadm ve yazısı

3 @doctorbishop ve yazısı

@avina ve yazısı

@emotionalsea ve yazısı

@kabasakal ve yazısı

Katılan her yazı çok güzel ve değerli ve birinciydi benim için. Katılmanız beni çok mutlu etti. Her birinize tekrardan ayrı ayrı teşekkür ediyorum.

Bir dahaki yarışmamız yakında. Hem de çok güzel sürprizlerle. Süper kızkardeşler düzenleyecek. Şimdilik bu kadar ipucu yeter.

Kalın sağlıcakla güzel dostlar 🤗


Posted from my blog with SteemPress : http://baycan.steemblogtr.ovh/2018/10/09/yarisma-sonuclarini-acikliyorummmm-%f0%9f%a4%97/

Sort:  

Süper Kız Kardeşler @baycan, @sudefteri ve @damla desteğiniz için sonsuz teşekkürler. Sayenizde çok şey öğrendim bu platform hakkında. Halada öğrenmeye devam ediyorum.

Hepbirlikte öğreniyoruz. Katılımınız için teşekkür ederim. Birdahaki yarışma konusu çok eğlenceli olacak :)

Merakla bekliyorum. Acaba ne zaman açıklarsınız?

En kısa zamanda açıklayacağız. Katılımınızı mutlaka bekleriz :)

burada beraber öğreniyoruz @baycan'ın dediği gibi..
ayrıca hep birlikteyken güzel buralar:)
tebrik ederim:)

Çok güzel bir yarışmaydı. Teşekkürler emekleriniz için :)

Rica ederim her zaman katılımlarınızı bekleriz.

Yarışmaya katkıda bulunan herkese sonsuz teşekkür ederim. Yazımda da belirttiğim gibi verdiğiniz bu emekler benim gibi çoğu kişiye motivasyon kaynağı oluyor.

Çok teşekkür ederim katılımınız ve güzel yorum için.

Asıl biz teşekkür ederiz böyle bir etkinlik için umarım bir çok arkadaşımız faydalanmıştır...
Kazananları tebrik ediyorum, bana göre katılan herkes kazanandır ayrıca 💐💐💐

Hepinizin yazısı çok değerli ve çok güzeldi. Benim gönlümde hepsi birinci.
Çok teşekkür ederim güzel katılımınız için bir dahaki yarışmaya da bekliyorum katılımınızı.

Biz teşekkür ederiz @baycan hanım. Kazanan arkadaşları da tebrik ederim.

Benim gözümde katılan herkes kazanmıştır. Çok teşekkür ederim güzel yorum ve katılımınız için . :)

Aaa ben mi seçildim. :) Teşekkür ederim her şey için. Çok eğlendim. Emeklerin var olsun.

Posted using Partiko Android

Ben de çok teşekkür ederim güzel katılımınız için :)
Ben de eğleniyorum. Sizin de emeklerinize sağlık çok emeğiniz var platforma.

Estağfirullah efendim. Beraberiz.

Posted using Partiko Android

3 Yerine bir yazıyor bak kavga etmeyelim :D

Tam hatırlamıyorum ama boşluğu kaldırsan düzelebilir :)

Teşekkür ediyorum efenim. Keyifle katıldık :) konu seçimi de yazmaya itti :)

Asıl ben çok teşekkür ederim katıldığın için. Bir dahaki yarışma daha güzel olacak. Süper kızkardeşler iş başında :)

Bir dahaki konu süper herkes yazmak isteyecek

Aahahahah Süper kız kardeşler :D Ben yarışma olaylarına eskisi kadar sıcak bakmıyorum aslında ama siz düzenlerseniz yazmak düşer tabi :)

yarışmaya katılan arkadaşlarımı tebrik ediyorum, okumak keyifliydi..🤗

bu arada @baycan canım sana da çok teşekkür ederim iyi ki varsın;)
ayrıca ben hiçbir şey yapmadım, seçmekte zorlanmış olabilirsin çünkü hepsi birbirinden güzeldi:)

Senin emeklerini asla gözardı edemem tatlım yazıları seçip önermen bile buraya çok katkı sağlıyor. Emeğine yüreğine sağlık güzel arkadaşım benim 🤗

Congratulations @baycan ! You received a 11% upvote from @kryptoniabot & @kryptonia for your task of 2000 SUP Today.

Remember to receive votes from @kryptoniabot

Run a task on Kryptonia.*Join free here Kryptonia Account
Use the tags KRYPTONIA or SUPERIORCOIN in your Steemit post.

Delegate to the Kryptonia Upvote by clicking links: 10SP , 50SP , 100SP , 500SP , 1000SP

Due to an increased amount of tasks, we have changed up the voting power to evenly spread out the Upvote amount.

Biz demirleri işleterek pas tutturmadığınız için çok teşekkür ederim. Bu etkinliği düzenleyen @baycan’a ve destek veren arkadaşlara ve(2) yarışmaya katılan tüm arkadaşlara da teşekkür ederim. Ha! Bu arada belediyenin önü fenaaaa!

Belediye de iş yok:)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64266.94
ETH 3077.24
USDT 1.00
SBD 3.87