Yeni Gelen Kardeşlerimize Destek İçin Sadece Faydalı Yorumlarınıza İhtiyacım Var. 😍😍😍🤗🤗🤗

in #tr6 years ago (edited)

image

kaynak

Merhaba sevgili steemit kardeşlerim. 😃
Çoğunuz beni yazılarımdan tanıyorsunuz artık ben de sizleri tanıyorum.

Bir kaç gün önce yeni gelen kardeşlerimize destek olmak, steemitte kalıcılıklarını arttırmak, kaliteli Türkçe içerikli paylaşımlara teşvik etmek ve motive etmek amacıyla @damla hanımın da görüş ve fikirlerini alarak bir ekip kurdum. Adı motive ekibi, Steemit Türkiye Discord kanalında, sohbet kısmının alt kısmında bulunuyor. motive ekibi , tanınırlılık puanı 25 ile 40 arasında olan kardeşlerimize destek oluyoruz. Ekipte hepimiz gönüllü olarak birşeyler yapmaya çalışıyoruz. Yeni gelen arkadaşlarımızın postlarını ziyaret edip, teşvik edici yorumlar atıyoruz. Kendilerini steemitte daha iyi geliştirmeleri için tavsiyelerde bulunuyoruz. Ekip kurulmadan önce de kendi başıma bu tür etkinlikler yapıyordum yeni gelen kardeşlerimizi teşvik etmeye çalışıyordum, şimdi bunu ekip halinde yapmak daha güzel bir katkı sağladı platforma yeni gelen kardeşlerimize, güzel dönüşler alıyoruz. Çok güzel blog yazan kardeşlerimiz var aralarında. Ekipteki kişiler:
@bahadirk
@baycan
@batuhoca
@junostar
@mesafe
@neokuduk
@sedatcelik
@sudefteri
@uzercanan
@videoaddiction
@fidofinans
@faruqomer
Hepsine ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum. Desteklerini esirgemeyen @damla hanım ve tüm arkadaşlarımıza ayrıca teşekkür ederim ☺️
Ekibe gönüllü olarak katılmak isteyenler bizlere yukarıda belirtyiğim discord kanallarından yada bizlere ulaşarak başvurabilir.

Bizler bu platformda Türk topluluğu olarak gelişebilmemiz için birlik beraberlik içinde olmamız lazım, sadece kendi hesabımız için değil başka hesapları da gelişimine katkıda bulunup güçlü bir topluluk olarak ilerlememizi gerekiyor, bunun için burada emek vererek bir çok proje oluşturuyor arkadaşlarımız.
Bu konuyla ilgili tanıtım postları yazmıştım. 😃 buradan bakabilirsiniz yalnız bu linkteki paylaşımımda @trliste adında kaliteli türkçe içerikleri seçen bir projemiz vardı, çoğumuz bilir, şimdi trliste yerine @quraturk adında bir yeni bir proje oluşturuldu.
Geçen gün tanıtım paylaşımı da yapıldı. henüz yazı seçmeye başlamadı, yakında yazılarımızı @quraturk ekibi seçmeye başlayacak o yüzden şimdiden Curation Trail'e katılarak destek olmaya başlayabilirsiniz. Tanıtım postunu içinde nasıl katılacağınızı anlatılıyor. 😃 Bu tür projeler bizim yazılarınızda ki eksiklikleri daha iyi görüp geliştirmemiz sağlıyor. Bu yüzden herkesin böyle yararlı projeleri katılıp destek olması gerek. 😃

Yeni gelen kardeşlerimize bir kaç tavsiyede bulunmak istiyorum. Hepimiz yeni geldiğimizde ne yapacağımızı pek bilmiyorduk, benim için steemit, başlarda zor gibi görünse de öğrendikçe ve çevre edindikçe güzelleşmeye başladı. Sormaktan hiç çekinmedim, hep sorarak ve araştırarak öğrenmeye çalıştım, bol bol yorum yaptım, hiç tanımadığım kişilerin postlarına çiçek gibi yorumları bıraktım. Zamanla onlar beni tanıdı, ben onları tanıdım. Şimdi hiç yabancılık çekmiyorum, burada çok güzel kardeşlerim oldu. Hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Dediğim gibi bol yorum çok önemli. Günde on tane upvote hakkınızı cömertçe kullanın. Oy atamıyorsanız hakkınız bittiyse yorum yaparak sempati kazanmaya devam edin. 😃 Burada faydalı, eğitici yazılar paylaşan bir çok arkadaşım var onların sayfasını ziyaret edin, hesabınızı güçlendirmek için projelere ve yarışmalara katılın, @kusadasi projelerini kaçırmayın, tanıtım postumda bahsetmiştim oradan bakabilirsiniz. @peri yarışma düzenlemiş mutlaka katılın. Moderatörü olduğum @jumbot ve @arafs gibi faydalı oluşumlara üye olun hem kazancınız artsın hem oylarınız.
Sp nizi yani steem power ınızı güçlendirin, buradaki veeeee herkesi SEVİN 😍😍😍🤗🤗🤗...

Arkadaşlar faydalı olduğuna inandığımız post linklerini yorum olarak atar mısınız? Kısıtlı bir vakitte olduğum için atamadım postuma bu şekilde destek olursanız sevinirim. 😃 Yeni gelen kardeşlerimiz bu linklerden faydalansın. Sp kullanımı, yeni gelenlere tavsiyeler, bot kullanımı, aklınıza gelen eğitici her yazı olabilir. Desteklerinizi ve yeni gelen kardeşlerimize tavsiyelerinizi yorumlarınızı bekliyorum. Lütfen upvote etmeniz şart değil postumu sadece güzel tavsiye yorumlarınızı bekliyorum 😃

Bu postumu işe gitmeden önce sabah 6 da başladım yazmaya, şimdi saat sekize geliyor. İşe gitmem lazım. 😃Bu haliyle tam olmadı biliyorum ama size güveniyorum. Sizler yorumlarınızla tamamlarsanız. 😄. Aniden yazmaya karar verdim bu yüzden tam yazamadım, eksiklerimi siz tamamlarsanız çok sevinirim. 😃

Ayrıca @quraturk @anadolu @jumbot @arafs @coogger @feronio @kusadasi @peri @treasureteam @koal @hede-io. @dngo-io. (benim okuduğum sesli kitap projesi) ve benim aklıma gelmeyen daha ne kadar faydalı oluşum varsa hepsini yorumlarda tanıtırsanız yeni gelen kardeşlerimize o derece katkıda bulunmuş olacaksınız. 😃 Özellikle proje sahiplerinden güzel tanıtım yorumlarını bekliyorum yazımı herkese duyurun ki yeni gelen kardeşlerimiz bu yararlı bilgilerden ve oluşumlardan haberdar olsunlar.
Destek yorumlarınızı bekliyorum 😃

Kalın sağlıcakla güzel dostlar. 🇹🇷

Sort:  

Merhaba, yeni katılan arkadaşlara faydalı olabileceğini düşündüğüm bir yazımın linki https://steemit.com/tr/@muratkbesiroglu/bize-yatirim-yapan-bir-balina-olsa Bu yazı içinde steemit hakkında tüyolar içeren diğer yazılarıma da link vermiştim.

Yazılarınızda steemitte ilerlemenin püf noktalarını gayet güzel açıklıyorsunuz. Yeni başlayanlara rehber olabilecek nitelikte yazılarınız. Teşekkür ederim kaynak niteliğindeki paylaşımıma destek olduğunuz için.

Steemit yeni gelen arkadaşların duyduğu gibi paylaşım yaparak para kazanabilecekleri bir platform.Yalnız şunu unutmamalılar ki emeksiz yemek olmaz. Paylaşım yaparken kendi ilgi alanları üzerinden giderlerse çok daha kolay içerik üretebilirler. İzledikleri filmler, yaptıkları iş, hobileri gibi. Bunun yanında yaptığım ve faydasını gördüğüm şeyleri şöyle sıralayabilirim:

  • Projelere mutlaka katılın. Proje için özenli güzel postlar hazırlarsanız hem maddi gelir elde edersiniz hem de platformda tanınırlığınız artar.
  • Discord kanallarına girin. Bu sayede hem merak ettiğiniz yeni konular hakkında sorularınıza anında cevap alırsınız hem de platformum sistemini daha hızlı çözümlersiniz.
  • Paylaşımlarınızı hazırlarken plagiarism'den kaçının. Yani başka platformlarda paylaşılmış şeyleri kopyala yapıştır yaparak Steemit'te birşeyler kazanacağınızı düşünmeyin. Bununla ilgili birçok bot var sizi tespit ederler.
  • Tr etiketini başa yazın.
  • Siz de diğer insanlara destek olun. Sadece destek beklemek olmaz oy gücünüz düşük olsa da başkalarının çalışmalarını okuyun, değerlendirin, yorum yapın ve upvote verin.
  • Profilinizi düzenleyin. Birisi profilinizi incelemeden önce fotoğrafınıza, altındaki tanıtımına bakar beni ilgilendiriyor mu diye. Bunları düzenlemeyi ihmal etmeyin.

Şimdilik aklıma gelenler bu kadar geldikçe ekleme yapacağım. :)

Hocam ne güzel anlatmışsınız emeğinize sağlık ☺️

Merhabalar. Önümüzdeki hafta içerisinde Hede.io 'nun tanıtımı gelecek fakat ne olduğu ile ilgili kafasında soru işareti olan arkadaşlar aşağıdaki sırayla paylaşımları okursa Hede hakkında daha fazla bilgiye sahip olabilirler.

Hede.io - @ercu

Hede.io Nedir? - @keepcalmandread

Hede.io - @emrebeyler

Sormak istediğiniz bir soru olursa ister buradan yorum şeklinde ister Hede.io'nun Discord sunucusundan sorularınızı bize iletebilirsiniz. Hede.io'nun Discord'una bu bağlantıdan ulaşabilirsiniz.


DNGO (Decentralized Non Governmental Organization) olarak, Steem blockhain üzerindeki merkeziyetsiz bir sivil toplum kuruluşu. İlk projeleri Dngo Books sesli kitaplar üzerine olmuştur. O proje hakkında da daha fazla bilgi sahibi olmak isterseniz aşağıda bağlantıları sırasıyla okumanız yeterli olacaktır.

Dngo & Dngo Books Proje Tanıtımı - @dngo-io

Dngo Books - Sıkça Sorulan Sorular ve Cevapları - @dngo-io

DNGO Books Proje Tanıtımı (Giriş, İçindekiler, Nasıl Katkı Yapılır) - @kagantrky

Dngo-io hakkında da aklınızda bir soru işareti olursa, istediğiniz zaman, ister buradan yorum olarak yanıtlayıp ister kendilerine ait Discord adresinden soru sorabilirsiniz. Dngo-io'nun Discord sunucusuna bu bağlantıya tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Çok teşekkür ederim @eyupyusuf çok güzel katkıda bulundun yazıma bu yazıyı yeni gelen kardrşlerimize kaynak olarak suncağım için harika bir katkıda bulundun kalemine sağlık ☺️

Merhaba, ben #cointurk ekibi adına yeni başlatılan resteem projesini yürütüyorum.
Bu paylaşımınız rastgele olarak seçilen 10 bedava resteem yapılacak yazıdan biri olarak seçilmiştir.
Proje yazımıza buradanulaşabilirsiz.
Discord kanalımıza da katılmanızdan memnuniyet duyarız.

Teşekkür ederim ☺️

Böyle bir ekibin oluşturulması gerçekten çok güzel olmuş :) Tebrik ederim sizleri

Yeni katılmış olanlar için en büyük tavsiyem, yorum yapın arkadaşlar her okuduğunuz içeriğe konu ile alakalı güzel bir yorum bırakın. Bu demek değil ki içeriklerin altına "güzel olmuş - Eline sağlık" gibi kısa kısa yorumlar yapın diyorum. Burada yapacağınız her yorum kişilerle etkileşiminizi arttıracaktır, bir noktadan sonra siz de farkedeceksiniz yorum yaptığınız kişiler de sizin içeriklerinizi yorumlayıp güzel bir etkileşim kurmuş olacaksınız.

Buraya katılmış kişiler kesinlikle "oo buradan iyi para kazanırım" düşüncesiyle hareket etmesin aksi halde en fazla 1-2 ay gibi bir süre geçtikten sonra tüm isteği yok olacak ve bu platformu terkedecektir.
Tamam herkes kazanmak ister ama buradan kazandıklarınızın küçük bir kısmını yine buraya yatırmanız hem platform hem de kendiniz için iyi olacaktır. Buraya yatırım yapmanız konusu da kendi hesabınıza Power Up yapmanızdan bahsediyorum. Bu şekilde hesabınızı hızlı bir şekilde geliştirebilirsiniz.
Bu platformdan kazandığınızın küçük bir bölümünü tekrar bu platformda bulunan hesabınıza yatırım yapmaktan korkmayın kesinlikle.

Bu konularla ilgili hazırladığım birkaç yazıyı okuyabilirsiniz.
Power Up Nedir?
Steem Power Nedir?

Değerli yorum ve tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim hocam😃 @jumbot ta ekip olarak da güzel işler yapıyoruz sayenizde. 😃 @jumbot un faydası herkese var. Katkılarınız için teşekkür ederim ☺️

çok iyisiniz çok teşekkür ederiz :) ben de yeni geldim umarım güzel olur :)

Steemite hoşgeldiniz 😃
Biz de ilk geldiğimizde yeniydik, hep bir öğrenme çabası içinde tecrübe sahibi olduk. Sizler de aynı şekilde araştırarak, güzel içerikler paylaşarak bu platformda gelişeceksiniz. Sormak istediğiniz bir konu olursa yardımcı olurum 😃
Motive ekibinden her zaman destek alabilirsiniz.

Evet sevgili ekip ! :) Yazılarınızı okudum. Öncelikle @baycan 'a hem teşekkür hemde tebrik dileklerimi iletmek istiyorum. Güzel bir düşünce ile bu yazıyı yazmış. Ve içerik olarakta harika konulardan bahsetmiş. Bu bir nevi klavuzdur sevgili dostlar. Yeni başlayan kardeşlerimizin arkasındayız. Onlarda bizimle birlikte eminim daha çok keyif alacaklardır. İlerleyen günlerde bu bahsedilenlerin güzelliklerini hep birlikte göreceğiz inşaallah.

Güzel yorumunuz için teşekkür ederim 😊
İnşallah zamanla burası daha güzel olacak 😃

Güzel bir yazı olmuş tebrik ederim :)

Sizin gibi platformda yeni olan kardrşlerimize kaynak olması için özel olarak hazırlamak istedim umarım faydalı olmuştur.😃

Yeni gelen arkadaşlara faydalı bir yazı olmuş. kolay gelsin :)

Sağol canım birkaç tavsiyede bulunur musun yeni arkadaşlarımıza neler tavsiye edersin 🤗

Resteem bot Service! Promote Your New Post.Find New Followers - Upvotes. Send 0.400 SBD to @stoneboy and your post url in memo and we will resteem your post to 9500+ followers from two different account.@stoneboy and @vimal-gautam.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63457.41
ETH 3119.12
USDT 1.00
SBD 3.94