Uzun Öykü - Kıyametin Dört Günü - Tüm Bölümler

in #tr5 years ago

Bölüm 1
Bölüm 2
Bölüm 3
Bölüm 4
Bölüm 5
Bölüm 6
Bölüm 7
Bölüm 8
Bölüm 9
Bölüm 10
Bölüm 11
Bölüm 12
Bölüm 13
Bölüm 14
Bölüm 15

Bölüm 16

Bülent Abinin emekliye ayrılmasının ardından genel yayın yönetmenliğine atandım. Bu atamada Bülent Abi ile birlikte İstanbul üzerinde yaptığımız tur ve Prof. Yovkov’la yaptığım söyleşinin etkili olduğunu tahmin ediyorum. Bulgar profesörden sonra çok sayıda insan dünya dışı akıllı varlıklarla temasa geçtiğini iddia etti, ancak bunlardan hiçbiri temaslarına ilişkin ikna edici kanıtlar ortaya koyamadı. Bulgar profesörde gerçekleşen değişimin intihar girişimi sırasında beynine verdiği elektrik akımından kaynaklandığı söyleyenler oldu. Bu iddianın sahipleri elektrik çarptığı için matematiksel yetenekleri gelişen çok sayıda vakadan söz ediyorlardı. Prof. Yovkov daha sonra yeni buluşlar ortaya koyamadı ve para piyasalarında yaptığı riskli yatırımlar malikanesi de dahil olmak üzere tüm servetini kaybetmesine yol açtı.

Tebrik ziyaretleri arasında bulduğum bir boşluktan yararlanarak odamın kapısını kapadım ve Nihan’ı aradım.

-Merhaba, yine işe güce daldım, ancak arayabildim.

-Önemli değil, ben de aynı durumdayım.

-Nasılsın, görüşsek mi bir ara?

-Benimle görüşmeye vakit bulabileceğinden emin misin?

-Doğrusu emin değilim.

-Genel yayın yönetmeni olduğunu duydum, tebrik ederim.

-Teşekkürler. Bunu hiç beklemiyordum.

-Hedefine ulaştığın için mutlu olmalısın.

-Mutlu değilim, sadece başka türlüsü elimden gelmiyor.

-İlişkimiz sence neden derinleşmedi?

-Senden kaynaklanan bir durum değil.

-Hep öyle söylenir, âdettendir.

-Hakkını verememekten korktum.

-Yeterince isteseydin korkmazdın.

-İstedim istemesine ama iş ağır bastı.

-Beni de toplantıya bekliyorlar bu arada.

-Annene selamlarımı ilet lütfen, bir ara uğramak istiyorum.

-Tamamdır, görüşmek üzere.

Telefonu kapadığımda yüreğimi tarifsiz bir hüzün kapladı. Önümde açılan ışıklı kapıdan girmeye cesaret edememiştim. Acaba yanlış mı yapıyordum? Nihan’la birlikteyken kendimi iyi hissettiğim yadsınamaz bir gerçekti. O halde neden onu kazanmak için daha fazla çaba göstermiyordum?

Asistanım yönetim kurulu başkanımız Önder Ünlüsoy’un tebrik için geldiğini haber verince derhal derin düşüncelerden sıyrıldım, ayağa kalkıp kravatımı düzelttim ve Önder Bey’i karşılamak üzere odamdan çıktım.

“Hayırlı olsun Arda, senden beklentimiz büyük” dedi Önder Bey.

“Bana güvendiğiniz için teşekkür ederim, elimden geleni yapacağım.”

Kapının önünde ayaküstü konuşmak tuhaf kaçıyordu. Onu içeriye davet ettim, ancak yetişmesi gereken bir toplantı olduğunu söyleyerek davetimi reddetti.

“Hepimiz zor günler geçirdik, ama hayat devam ediyor, medya grubu olarak bu süreçte iyi iş çıkardık. Allah bunun gibi felaketleri bir daha kimseye yaşatmasın.”

“Olayların kaynağının göktaşı olduğu büyük ölçüde kabul gördü. Olan yine ölenlere oldu.”

“Olayın yankıları daha uzun süre konuşulur. Gündemi sıkı takip edelim, geleceğin ne getireceği belli olmaz. Her şeye hazırlıklı olmamız gerekiyor.”

“Gelecek uzun sürer derler. Hiç merak etmeyin” diye cevap verdim.

Görsel Kaynağı: https://pixabay.com/photos/arrows-barren-direction-road-1834859/

Sort:  

bu hikâyenin başından değil de ara ara bölümlerini okudum, hızınıza yetişemiyorum daha selim özben'in olayını sonuçlandıramadım🤦‍♀️

Yazarlığı profesyonel olarak yapınca her gün bir şey yayınlamak gerekiyor :) Bir de birikmişler vardı tabii. Rüya Sanatçısı ve Ogox Steemit öncesinde yazılmış kitaplardı mesela. Stoklar azaldı. Sadece Aşk Algoritması romanımı İngilizce olarak yayınlayacağım diğer hesabımda. Bu hesabımdaki tempo ister istemez düşecektir.

Hocam ara ara geriden yakalasam da keyifle okudum, elinize sağlık.

Yanlış anlamadıysam tüm Dünya da genel kabül meteor yönünde olmuş. Bulgar profesör'e benim de inanasım gelmedi ama şu Dünya Dışı varlıkları inceleme kurumu muydu, onlar benim kafamı karıştırdılar :)

“Maymunlar nasıl ki bizim eylemlerimizi tam olarak yorumlayamıyorsa biz de üstün ırkların yöntemlerini doğru değerlendiremeyebiliriz

Bu sözlerini özellikle bayağı tuttum :)

Ufocuların kullandığı bir argüman bu :) Türkiye'de şu anda çok taraftarları olmasa da bazı insanları kandırmayı başarabiliyorlar.

Somut delil olmadan ne deseler anlamsız tabii ama argümanlarını felsefik bir açısıyla oluşturmuşlar :))

Congratulations @bilimkurgu! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 20000 as payout for your posts. Your next target is to reach a total payout of 30000

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

The Steem blockchain survived its first virus plague!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.036
BTC 65930.92
ETH 3387.67
USDT 1.00
SBD 4.75